مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزش های آبی در استان اردبیل توسعه می یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: توجه به ورزش های آبی در این استان ضروری است و نباید در این مورد کوتاهی کرد.

کد مطلب: ۴۶۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از استان اردبیل،ایوب بهتاج در جلسه مجمع انتخاباتی هیات انجمن های ورزشی استان افزود: در سال های گذشته ورزش های آبی در اردبیل مغفول مانده و باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل دریاچه شورابیل اظهار داشت: دریاچه شورابیل هر چند ظرفیت قابل توجهی برای اسکی روی آب و جت اسکی دارد اما تاکنون به فعالیت این دو رشته ورزشی توجه نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ظرفیت گردشگری دریاچه شورابیل گفت: با فعال سازی رشته های آبی انجمن های ورزشی شاهد رشد گردشگر و رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.

وی خواستار حمایت فدراسیون انجمن های ورزشی از رشته های ورزشی آبی در اردبیل شد و افزود: استعداد ، ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان نباید مورد غفلت واقع شود.

بهتاج همچنین با اشاره به بهبود آمار ورزشکاران زیرپوشش بیمه در هیات انجمن های ورزشی استان تصریح کرد: در سال 92 تعداد ورزشکاران بیمه شده این هیات فقط 13 نفر بود که پارسال به بیش از 200 نفر و امسال به 600 نفر رسید.

وی خواستار فعال سازی رشته های این انجمن در شهرستان ها شد و گفت: در چهار شهرستان استان ورزشکار بیمه شده در رشته های زیر مجموعه انجمن های ورزشی وجود ندارد که این غیر قابل قبول است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان خواستار تجهیز سایت هوایی شهرستان مشگین شهر و تامین هزینه ورزشکاران اعزامی به مسابقات کشوری هیات انجمن های ورزشی استان از سوی فدراسیون شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار