به مناسبت ایام دهه مبارک فجر انجام شد؛

دیدار مدیر کل آموزش وپرورش چهار محال وبختیاری با خانواده 2 شهید فرهنگی

مدیر کل آموزش وپروش استان چهار محال وبختیاری به مناسبت ایام دهه مبارک فجر با خانواده شهیدان رئیسی ونظری از شهیدان فرهنگی استان دیدار کرد.

کد مطلب: ۴۶۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، بهروز امیدی ضمن تبریک دهه مبارک فجر به خانواده شهید عنایت الله رییسی، گفت: خداوند سبحان راشاکریم که افتخار آن را پیدا کردیم که در ایام مبارک دهه فجر خدمت خانواده شهید فرهنگی برسیم و ممنویم که پذیرای ما شدید.

وی درادامه افزود: وقتی زندگینامه شهید رییسی را مطالعه کردم و مطالبی را که از زبان خانواده شهید شنیدم، به شخصیت شاخص این شهید فرهنگی پی بردم.
امیدی با بیان اینکه شهید عنایت الله رییسی از شهدای بزرگوار فرهنگی است که روحیات مبارزه و جهاد و شهادت را از قبل از انقلاب و دوران انقلاب و در جنگ تحمیلی داشتند، اضافه کرد: امروز وقتی که روحیه خوب این خانواده شهید را می بینیم، متوجه می شویم که این شهید بزرگوار در خانواده ای عزیز پرورش یافته است.
امیدی عنوان کرد: ما به وجود خانواده شهدای فرهنگی افتخار می کنیم و خودمان را مدیون و وامدار خون شهدا و خانواده شهدا می دانیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم خداوند بزرگ به ماتوفیق دهد که ادامه دهنده راه شهداء باشیم و مسئولیت خود را در قبال خانواده شهداء انجام دهیم.
شهید عنایت الله رئیسی در دی ماه سال 59 در آبادان به شهادت رسید.
همچنین مدیر کل آموزش وپرورش استان در دیدار با خانواده شهید "حاج محمد نظری" با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار