جانشین جامعه بسج فرهنگیان کشور:

فرهنگیان، نقش موثری در نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری در جامعه دارند

جانشین جامعه بسیج فرهنگیان کشور بر مطالبه گری مردم از مسئولان در چارچوب اسلام ناب محمدی تاکید و اظهار کرد: فرهنگیان نقش موثری در نهادینه کردن و ترویج فرهنگ مطالبه گری در جامعه دارند.

کد مطلب: ۴۶۰۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمان،عباس مطهری گفت:در تشکیل، پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران اسلام ناب محمدی به عنوان نرم افزار، ولایت فقیه به عنوان سیستم مدیریتی و مردم به عنوان پایگاه اصلی سه رکن استواری نظام اسلامی هستند .
مطهری با اشاره به تاکید مکرر امام خمینی (ره) بر پایداری و ترویج پایه های اصلی اسلام ناب محمدی در کشور، اظهار کرد: نقش موثر انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ ناب محمدی در جهان انکار ناپذیر است .
جانشین جامعه بسیج فرهنگیان کشور گفت: امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران، سربازان جمهوری اسلامی در جهان اسلام نقش افرینی می کنند و آنان الگوی سرباز ها سوری، یمنی، فلسطینی و ... هستند .
عباس مطهری با اشاره به فراموشی قوانین و دستورات دین اسلام در دوران طاغوت و چشم دوختن به دانش بیگانگان، گفت: در آن زمان پاره های خاک ایران یکی یکی جدا می شد اما امروزه به خاطر پذیرش و عمل به قوانین اسلامی نه تنها ذره ای از خاک کشورمان جدا نشده بلکه سرزمین های به غارت رفته دیگر کشورهای اسلامی نیز توسط سربازان ایران به آنها برگردانده می شود .
وی بابیان اینکه در زمان قبل از انقلاب دیگران برای کشور ما تعیین و تکلیف می کردند، خاطر نشان کرد: هم اکنون تمامی کشورهای جهان اذهان دارند که امنیت منطقه بدون حضور ایران دست یافتنی نیست .
مطهری به معالجه بیماران ایرانی توسط بزشکان خارجی در دوران طاغوت اشاره کرد و گفت: به برکت جمهوری اسلامی ایران هم اکنون بیش از 20 هزار بیمارخارجی برای عمل جراحی به ایران مراجعه می کنند .
وی بر حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید و خاطر نشان کرد: حضور مردم پای صندوق های رای یک از مهمترین عرصه های نقش آفرینی مردم در حکومت اسلامی است و مردم لازمه شکل گیری حکومت اسلامی هستند .
مطهری با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب، اسلامی گفت: مردم، پایگاه اصلی انقلاب اسلامی هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار