برگزاری جشنواره های علمی هنری آموزش و پرورش استثنایی گیلان دردهه فجر

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان از برگزاری جشنواره های علمی هنری این اداره کل در گرامیداشت دهه مبارک فجر خبر داد.

کد مطلب: ۴۵۵۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مهدی بلوک اصلی اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ویژه فعالیت های متنوعی از سوی آموزش و پرورش استثنایی گیلان در شهرستان های مختلف استان برنامه ریزی شده است.
وی اظهار کرد: برگزاری جشنواره ادبی و هنری در رشته های هنرهای دستی و تجسمی در 12 رشته ویژه فرهنگیان، شعر، داستان نویسی و نقاشی همگانی ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع به صورت غیرحضوری با ارسال به دبیرخانه ستاد در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: در بخش جشنواره ورزشی از روزهای 13 تا 19 بهمن ماه مسابقه های تنیس روی میز، گویرانی، شطرنج، بوچیا و والیبال ویژه دانش آموزان استثنایی و فرهنگیان در سالن های ورزشی شهید محمود تابان شمال، شهدای سلیمانداراب رشت، آموزشگاه دکتر خزائلی رشت و کوچصفهان با مشارکت بیش از 60 نفر از ورزشکاران منتخب مدارس استنثایی برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در همین راستا مسابقه های ادبی، هنری و قرآنی در رشته های آوایی، نمایشی، دستی و تجسمی، قرآنی ، اذان، احکام و مداحی دانش آموزان استثنایی در مرحله دوم در هفته گرامیداشت معلم برگزار و منتخبان استانی به مسابقه های کشوری معرفی خواهند شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گیلان بیان داشت: در بخش علمی ، آموزشی نیز جشنواره مهارتی دانش آموزان اسثنایی پایه سوم متوسطه حرفه ای در رشته های خیاطی و مشبک بری در شهرهای رشت ، آستارا و لنگرود از دیگر فعالیت ها در گرامیداشت دهه مبارک فجر است.
وی اظهار کرد: همچنین با برگزاری کارگاه های آموزش توجیهی درس پژوهی، الگوهای برتر تدریس، یاددهی، یادگیری، کارگاه شناخت کودکان استثنایی ویژه معلمان جدیدالورود به حوزه استثنایی و بازدید از مراسم و فعالیت های مورد نظر در سطح مدارس به استقبال دهه فجر خواهیم رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار