بازدید معاون عمرانی استاندار مرکزی از مسیر قطار حومه ای شهر مهاجران

عزیز فیلی معاون عمرانی استانداری مركزی ضمن بازدید از مسیر ریلی اراك به شركت های پالایشگاه و پتروشیمی شازند از مسیر پیشنهادی احداث خط ریلی اراك به مهاجران نیز دیدن كرد.

کد مطلب: ۴۵۵۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی در این بازدید ضمن بررسی مسیرهای پیشنهادی جهت احداث خط ریلی یكی از مسیرها به طول 6 كیلومتر انتخاب شد.
مدیر كل راه آهن اراك در این دیدار با بیان اینکه مسیر ریلی اراك به شهر مهاجران به طول 31 كیلومتر احداث خواهد شد گفت: مسیر اراك به پتروشیمی به طول 15 كیلومتر احداث شده و مسیر 6 كیلومتری باقی مانده در دستور كار احداث قرار دارد.
كوكنار افزود: با انجام عملیات زیرسازی و روسازی این 6 كیلومتر باقی مانده قطار حومه ای اراك به مهاجران افتتاح و آماده ارائه خدمت به مردم می شود.
وی در خصوص مزایای راه اندازی این قطار اظهار داشت: با راه اندازی قطار اراك به مهاجران شاهد كاهش مصرف سوخت، كاهش تصادفات جاده ای و كمك به محیط زیست خواهیم بود.
مدیر كل راه آهن اراك ادامه داد: كاركنان شركت های پتروشیمی و پالایشگاه شازند نیز می توانند از این قطار جهت تردد استفاده كنند.
كوكنار بیان کرد: در مسیر پتروشیمی به مهاجران دو ایستگاه احداث خواهد شد و این قطار به صورت روزانه آماده ارائه خدمت به مردم خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار