تشکیل جلسه ی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر شهرستان سمنان

به منظور تصمیم گیری در خصوص برنامه های دهه فجر 1394 در مراکز آموزشی، اولین جلسه ی کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر شهرستان سمنان با حضور اعضاء در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۴۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، در این جلسه با بیان خاطراتی از بهمن 57 گفت: این روزها، روزهای حماسه و افتخار ملتی ست که با تاسی از سرور و سالار شهیدان با انتخاب مرگ سرخ به ذلت و جور ظالم، نه گفتند.

سعید رضایی با بیان اهمیت و حساسیت سی و هفتمین سالگرد پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و موقعیت حساس کنونی در دوران پسا برجام، بر ضرورت برگزاری جشن های ملی و همراه با شور و شعور مردم و به ویژه دانش آموزان تاکید کرد و خواستار حضور گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه های دهه مبارک فجر و به ویژه یوم الله 22 بهمن شد.

دبیر کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر شهرستان سمنان، با عنوان 22 برنامه ی محوری آموزش و پرورش شهرستان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز، نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان سعادت سمنان، افتتاح 25 نمایشگاه و مدرسه ی انقلاب، حرکت کاروان شادی و اجرای 25 جشن بزرگ شادی در مدارس شهرستان در قالب کاروان انقلاب، افتتاح کلینیک بزرگ تخصصی ورزش در سمنان، برگزاری لیگ علمی بسیج، آغاز گفتمان های اعتقادی آموزش و پرورش، برگزاری جشن بزرگ دانش آموزان دوره دوم متوسطه، تجلیل از فرهنگیان مبارز و... از جمله برنامه های اصلی این کمیته در سطح شهرستان سمنان می باشد.

حجت الله یحیائی در پایان با دعوت گسترده از دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان سمنان جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: در سال گذشته بیش از 15000 دانش آموز و فرهنگی سمنانی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سمنان شرکت کردند که امیدواریم با تلاش های انجام شده، امسال شاهد حضور حداقل 20000 دانش آموز و فرهنگی در راهپیمایی عظیم این روز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار