معاون استاندار همدان خبر داد:

بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی ملایر در دهه فجر

همدان (پانا) - معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر از بهره برداری 137 طرح عمرانی و اقتصادی از محل اعتبارات دولتی با 400 میلیارد ریال اعتبار هم زمان با دهه فجر در این شهرستان و اشتغال 265 نفر خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۰۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی ملایر در دهه فجر

باب الله فتحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 149 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود 4 هزار و 330 میلیارد ریال بهره برداری و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.
فرماندار ویژه ملایر با بیان این که تعدادی از این طرح ها با حضور مسئولان ارشد کشوری افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود ادامه داد: در مجموع حدود 915 مورد به ظرفیت اشتغال ملایر اضافه می شود.
فتحی گفت: تعدادی از این طرح ها با حضور مسئولان ارشد کشوری افتتاح و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.
فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: در ایام دهه فجر 2 طرح بزرگ فروسیلیس با اعتبار یک هزار و 360 میلیارد ریال با میزان اشتغال 250 نفر به بهره برداری می رسد.
او بهره برداری از طرح توسعه شرکت فروسیلیس غرب پارس با اعتبار 860 میلیارد ریال و میزان اشتغال 130 و شرکت فروسیلیس آذرخش با اعتبار 500 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 120 نفر از جمله این طرح ها عنوان کرد.
معاون استاندار همدان گفت: علاوه بر این عملیات اجرایی سه طرح عمرانی در حوزه فروسیلیس و منیزیم با اعتبار 2 هزارو 500 میلیارد ریال در ایام دهه فجر آغاز می شود که در آینده 370 تن به ظرفیت اشتغال ملایر اضافه می شود.
فتحی ادامه داد: از این تعداد طرح عمرانی 70 طرح از محل اعتبارات دهیاری ها با اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که شامل جدول گذاری، بهسازی معابر، آسفالت روستایی و زیرسازی است.
او گفت: ظرفیت های ویژه ملایر در حوزه صنعت، معدن، گردشگری، کشاورزی و ملی شدن مبل و منبت و جهانی شدن انگور ملایر موجب شده طرح های عمرانی ملایر در ایام دهه فجر در مقایسه با سایر شهرستان های استان برجسته تر باشد.
فرماندار ویژه ملایر همچنین با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید، بر لزوم تبیین و بیان خدمات دولت و نظام تأکید کرد و تدوین قانون حقوق شهروندی، توجه ویژه به جوانان و بانوان در امور کشور، جوان گرایی و اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله افتخارات دولت برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار