معاون حمل و نقل شهرداری تبریز:

میزان استفاده از اتوبوس های داخل شهری در تبریز 68 درصد است

معاون حمل و نقل شهرداری تبریز، میزان استفاده از اتوبوس برای مسافرت های داخل شهری را 68 درصد اعلام کرد

کد مطلب: ۴۵۴۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، یعقوب وحیدی کیا در جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به افزایش میزان ترافیک در سطح شهر گفت: با نزدیک شدن به ایام عید و افزایش ترافیک در مرکز شهر اعمال محدودیت های ترافیکی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: علاوه بر محدودیت ترافیکی، نصب تابلوهای ترافیکی، سامان‌دهی پارکینگ ها و ایستگاه های حمل و نقل نیز از جمله مباحث مهم ترافیکی در شهر تبریز است.
معاون حمل و نقل شهرداری تبریز میزان استفاده از اتوبوس برای مسافرت های داخل شهری را 68 درصد اعلام کرد و افزود: در محدوده ی طرح پیاده راه خیابان جمهوری ایستگاه های حمل و نقل بار و تاکسی و برای عابران پیاده نیز وسایل ویژه ای شبیه تراموا در نظر گرفته شده است.
دبیر شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان نیز در این نشست از خرید 19 دستگاه اتوبوس توسط شهرداری تبریز خبر داد و افزود: تاکنون 29 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شده است و در مجموع تا پایان سال 150 دستگاه اتوبوس که 50 دستگاه از این تعداد دوکابین هستند، به ناوگان اضافه می‌شود.
رضا طوسی ابراز داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط شهرداری در نظر داریم علاوه بر این 150 دستگاه، 100 دستگاه اتوبوس دیگر را نیز برای رفاه حال بیشتر شهروندان مهیا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار