مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان :

حضور پررنگ آموزش و پرورش در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی

ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان اصفهان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاونان اداره کل، مسئولان و کارشناسان سازمان بسیج دانش آموزی و روسای ادارت برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۴۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از اصفهان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: خوشبختانه آموزش و پرورش در برنامه های هفته بسیج دانش آموزی فعالیت های خوبی در مناطق مختلف آموزش و پرورش انجام داده است.

سرگرد ادیب افزود: بسیج دانش آموزی موضوع نماز و همفکری با رده های مختلف را در دستور کار خود قرار داده بود و در این راستا نیز دو نفر از فرمانده واحدهای مقاومت در دو مدرسه ناحیه 4 اقدامات خوبی در راستای تقویت و احیا و باشکوه تر برگزار شدن نماز جماعت در مدارس انجام دادند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد داریم که به ازای هر دبیرستان، 3 تا 5 نفر از دانش آموزان را انتخاب کنیم و ضمن ارائه آموزش شیوه های جذب نماز، احیای اذان زنده در مدرسه و همچنین اهمیت نماز خواندن به دانش آموزان اقدامات لازم را انجام دهیم.

سرگرد ادیب با بیان اینکه مرحله اول برگزاری اردوی راهیان نور در استان به خوبی انجام شده است، گفت: آمارها حاکی است که اصفهان جزو رتبه های برتر در برگزاری اردوهای راهیان نور بوده است.

وی ادامه داد: گزارشات نشان داد که در اتوبوس های اردوهای راهیان نور که مدیر مدرسه و معاونان پرورشی نیز حضور د اشتند، بازخوردها و کیفیت اردوها به دلایلی چون خواندن زیارت عاشورا، مداحی، فعالیت های فرهنگی در اتوبوس ها بهتر برگزار شد.

سرگرد ادیب عنوان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام مبارک دهه فجر، نهایت تلاش خود را به منظور هر چه بهتر برگزار شدن مراسمات مختلف انجام می دهیم.

..............

انتهای پیام / آ /ع

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار