بستر الکترونیکی کردن رسیدگی های قضائی در ناجا مهیا شد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حال شکوفایی و پویایی است، گفت: بستر الکترونیکی کردن رسیدگی های قضائی در ناجا مهیا شده است.

کد مطلب: ۴۵۴۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار "محمد شرفی" در همایش سالیانه فرماندهان، مسئولان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان ایلام به نقش تاثیرگذار امام خمینی (ره) در تحقق پیروزی انقلاب اسلامی با پشتوانه مردم اشاره کرد و اظهارداشت: با رهبری حضرت امام (ره)، بلافاصله انقلاب اسلامی به تمام دنیا صادر و یک مدل و الگویی به دنیا معرفی شد که ثابت کرد می توان با تکیه بر ایمان و اعتقاد به خداوند متعال در دنیای پر تلاطم و پر زر و زور قدرتمندان مستقل بود.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا خاطر نشان کرد: در زمان قیام ملت، انقلاب اسلامی به مردم اعتماد کرد و مردم هم به امام خمینی (ره) و انقلاب اعتقاد پیدا کردند، این مهم سبب شد به رغم وجود ضد انقلاب و دشمنی های استکبار انقلاب پیروز شود.

وی با تأکید بر اینکه بدون ایجاد و بستر امنیت هر نوع فعالیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه محکوم به شکست است، گفت: امنیت روحی و روانی و نیز امنیت اجتماعی دو بعد مهم و اساسی امنیت در جامعه هستند که باید برای تحقق آن تلاش و برنامه ریزی کرد.

سردار شرفی تصریح کرد: امنیت روحی و روانی مبتنی بر رفتار انسان ها است یعنی اینکه اگر عمل و رفتار خود را اصلاح کنیم حتما امنیت روحی و روانی افراد تحقق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: انسان ها با رشد ایمان و تکیه بر ذات مقدس الهی، امنیت را به دست خواهند آورد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: در حوزه امنیت اجتماعی که دین بر آن نیز بسیار تأکید کرده باید برنامه ریزی داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد: برای امنیت مردم لباس خدمت بر تن کرده و در صدد هستیم ضمن حفظ امنیت روانی، امنیت اجتماعی را محقق کنیم که این امر مورد رضای خداوند متعال است .

سردار شرفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توطئه های دشمنان که به دنبال ایجاد اختلاف و نفوذ در کشور هستند، گفت: اگر بخواهیم امروز توانمندی های خود را ارتقاء دهیم و مانع اختلاف افکنی و نفوذ دشمن شویم، بایستی از مولفه های نرم و سخت قدرت خود استفاده کنیم .

وی، جغرافیا و جمعیت را مولفه های سخت کشور نام برد و گفت: اگر به مرزهای کشور احاطه داشته و از منابع انرژی خود بهره برداری مناسب ببریم هیچ دشمنی توان مقابله با کشور را نخواهد داشت .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: برای توسعه و واکسینه کردن کشور در مقابل توطئه ها باید به دنبال توسعه کمی و کیفی جمعیت خود باشیم .

وی با اشاره به هدایت گری های مقام معظم رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب در تمامی مراحل سخت و دشوار، کشور را از طوفان های سهمگین به ساحل نجات هدایت خواهد کرد و لازم است که همواره گوش به فرمان رهبر فرزانه خود باشیم .

سردار شرفی، مقابله با قاچاق و مبارزه با مفسدان اقتصادی توسط پلیس را تحقق شعار عدالت اقتصادی رهبری دانست و گفت: نیروی انتظامی همواره تلاش دارد فرامین رهبری را در اولویت برنامه های خود قرار دهد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در پایان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حال شکوفایی و پویایی است، گفت: بستر الکترونیکی کردن رسیدگی های قضائی در ناجا مهیا شده است .

همایش سالیانه فرماندهان، مسئولان و روسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان ایلام با حضور سردار "شرفی" رئیس پلیس پیشگیری ناجا و مسئولان محلی در سالن اجتماعات غدیر پلیس ایلام برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار