اردوی آموزش دانستنیها و مهارتهای عملی و نظری

دومین اردوی آموزش دانستنیها و مهارتهای عملی و نظری اعضای پیشاهنگان پیشتاز و فرزانه سازمان دانش آموزی منطقه ۵ شهر تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۴۴۴۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد

آزاد كارشناس مسئول سازمان دانش آموزی منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار پانا گفت :دومین اردوی آموزش دانستنیها و مهارتهای عملی و نظری اعضای پیشاهنگان فرزانه سازمان دانش آموزی منطقه ۵ شهر تهران در راستای آموزش و تربیت اجتماعی دانش آموزان با حضور گسترده دانش آموزان پیشتاز و فرزانه در كانون روح الله برگزارشد .

وی ادامه داد این برنامه آموزشی و مهارتی با حضور اساتید پیشاهنگی فتحی و فراهانی در یك محیط اردویی گرد هم آمده بودند تا آموزش های ومهارت های اولیه یك پیشاهنگان فرزانه دوره ابتدایی كه آشنایی با منش های سازمانی ، هویت تشکیلاتی است آموزش دیدند و در ادامه فعالیت ها این پیشاهنگان فرزانه به همراه مربیان خود در كلاس های آموزش گره زنی حضور یافتند و از نزدیك و به صورت تئوری همراه با مربیان چندین گره آموزشی را تمرین نمودند .

وی در ادامه به اشتیاق و استقبال دانش آموزان از اجرای برنامه گارد پرچم و حاملان قرآن اشاره نمود و در پایان این اردوی آموزشی پیشاهنگان فرزانه با حضور در كلاس فرامین گنگ آموزش های لازم ، را آموزش دیدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار