هفتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» برگزار شد

هفتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» با رونمایی از قطعه موسیقی وحدت به کار خود پایان داد.

کد مطلب: ۴۴۲۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، پس از تلاوت قرآن کریم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران، علیرضا بدیع، مجری برنامه، ضمن خوش‌آمدگویی به حضار از شاعران دعوت نمود تا به شعرخوانی بپردازند.

قادر طراوت‌پور، فاضل نظری، علی داوودی، رضا سعیدی و سمیه معصومی از جمله شاعرانی بودند که در این محفل به شعرخوانی پرداختند.

بخش دیگر این برنامه به سخنرانی دکتر سیدعبدالحمید ضیایی‌، شاعر و استاد فلسفه اختصاص داشت که این شاعر بحث خود را پیرامون شعر و فلسفه دنبال کرد و در رابطه با «زیبایی‌شناسی شعر» به سخنرانی پرداخت. در بخش بعدی، محمدسعید میرزایی، غزل‌سرای معاصر، مخاطبان را مهمان چند غزل تازه از خود کرد.

بخش دیگر این نشست ماهانه به رونمایی قطعه موسیقی «وحدت»، از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری، اختصاص داشت. این قطعه موسیقایی با صدای بهرام پاییز، آهنگسازی حمید یعقوبی و تنظیم پیام هوشمند تولید شده است که استاد بهرام پاییز به همراه پیانونوازی مجید محمد‌نبی به اجرای این قطعه پرداختند.

در بخش پایانی این نشست نیز از پیمان طالبی، علی مقیمی، علی سعید‌پور و پانیذ حیدرگوی به عنوان شاعران برگزیده این محفل تقدیر شد. بدین ترتیب حکایت هفتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به پایان رسید و محفل بعدی در روز شنبه سوم بهمن‌ماه ساعت 17 برگزار خواهد شد.

نشست ماهانه شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه اول هر ماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری به نشانی خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار