دبیر نوزدهمین کنگره همکاری دولت، دانشگاه و صنعت در گفت و گو با پانا:

راهکارهای کارآفرینی در همایش همکاری دولت، دانشگاه و صنعت

دبیر نوزدهمین کنگره همکاری دولت، دانشگاه و صنعت گفت:تدوین سیاست ها و راهکارهای کارآفرینی و تجاری سازی دانش آموزان و ثروت آفرینی همچنین نقش دانشگاه های مهارتی در ایجاد اشتغال در استان خوزستان از اهداف این کنگره است.

کد مطلب: ۴۳۸۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

سید بهزاد علوی در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به برگزاری نوزدهمین کنگره ی سراسری همکاری های دولت ، دانشگاه و صنعت برای توسعه ی ملی که 30 دی ماه در اهواز برگزار می شود ، اظهار کرد: این کنگره برای نخستین بار از تهران به خوزستان منتقل شده است و به دستور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری خوزستان تا کنون سه کمیته ی کاری پشتیبانی ، علمی و اجرایی را تشکیل داده است .

وی اهمیت سیاست گذاری در افزایش همکاری های دانشگاه و صنعت در دوران پسا تحریم ، تدوین سیاست ها و راهکارهای کارآفرینی و تجاری سازی دانش آموزان و ثروت آفرینی همچنین نقش دانشگاه های مهارتی در ایجاد اشتغال در استان خوزستان و بررسی اثر بخشی دانشگاه ها در ارتقای وضعیت صنایع استان خوزستان را از اهداف برگزاری نوزدهمین کنگره ی سراسری همکاری های دولت ، دانشگاه و صنعت ذکر کرد.

علوی در عین حال اظهار داشت: تببین جایگاه ارتباط دانشگاه و صنعت در برنامه ی توسعه ی ششم و نقش نهادهای واسطه ای در ارتباط موثر دانشگاه و صنعت و دستیابی به اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان از اهداف دیگر این کنگره است.

دبیر نوزدهمین کنگره همکاری دولت، دانشگاه و صنعت گفت: تمام کسانی که می توانند به توسعه ی استان کمک کنند به این کنگره دعوت شده اند همچنین سازمان های بزرگ صنعتی و معاون اول رئیس جمهور ، وزیر علوم ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ،مسئولین صنایع کوچک وزارت نفت ، روسای بانکها و چهره های اجرایی و علمی کشور نیز در لیست دعوت شدگان به این کنگره می باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه ی برگزاری این کنگره ، 5 نمایشگاه از صنایع دانشگاه های استان خوزستان نیز برگزار خواهد شد .

نوزدهمین کنگره ی سراسری همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ی ملی با همکاری استانداری خوزستان ، دانشگاه شهید چمران اهواز ، دانشگاه فنی و حرفه ای ، وزارت صنعت ، معدن وتجارت ، بنیاد ملی نخبگان ، جمعیت ایرانی پیشبرد ارتباط صنعت و دانشگاه ودانشگاه آزاد اسلامی ،سی ام دی ماه در سالن امام رضا واقع در شهرک نفت اهواز برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار