پذیرش بیماران مشكوك به آنفلوآنزا در بخش عفونی بیمارستان رازی اهواز

بیمارستان رازی اهواز تنها مرکز درمان بیماریهای عفونی استان خوزستان و استانهای همجوار می باشد که علاوه بر درمان هم استانیها پذیرای بیمارانی از استانهای ایلام، لرستان، و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین استانهای جنوبی کشور عراق میباشد

کد مطلب: ۴۳۸۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از خوزستان ، فرید یوسفی متخصص بیماریهای عفونی و معاون آموزشی بیمارستان رازی اهواز گفت: مرکز آموزشی درمانی رازی تنها مرکز درمان بیماریهای عفونی استان خوزستان و استانهای هم جوار می باشد که علاوه بر درمان هم استانیها پذیرای بیمارانی از استانهای ایلام، لرستان، و کهگیلویه و بویر احمد و همچنین استانهای جنوبی کشور عراق میباشد.


یوسفی ادامه داد: این مرکز آموزشی درمانی با یک برنامه مدون و منظم به خوبی توانسته است بارها از بروز اپیدمی بیماریهای عفونی جلوگیری نماید که بعد از شایعه ابتلا مردم به بیماری آنفلوآنزا پذیرای تمامی مراجعین به علائم این بیماری بود و خوشبختانه بسیاری از افراد مبتلا به سرماخوردگی بودند و بعد از ویزیت پزشک مرخص شدند.

معاون آموزشی بیمارستان رازی اهواز افزود: همچنین افرادی که مشکوک به بیماری آنفلوآنزا بودند طبق یک پروتکل درمانی از پیش تعیین شده تحت مداوا قرار گرفتند.

این متخصص بیماریهای عفونی گفت: بیماری آنفلوآنزا یک بیماری مسری و ویروسی است که هرساله با اپیدمیهای فصلی آن روبرو می شویم و اتفاق جدیدی نیست. امسال نیز با توجه به آگاهی از این رویداد سالیانه و با برنامه ریزی و آمادگی قبلی و در نتیجه تلاش و هماهنگی همه جانبه کادر درمانی بیمارستان رازی از جمله پرستاران و پزشکان در تمامی بخش های بیمارستان علی الخصوص اورژانس و بخش عفونی و گرمسیری و همچنین تیم مدیریت بیمارستان، اپیدمی آنفلوآنزا تا به اینجای کاربخوبی مدیریت شده و بیماران یا بستری یا به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی در پایان گفت: اطلاع رسانی و آموزش کافی به بیماران وهمراهان در خصوص راههای انتقال و نحوی پیشگیری از این بیماری مهمترین روش مقابله با آن است که در این خصوص نیز روابط عمومی دانشگاه با همکاری مرکز بهداشت استان اقدامات لازم را از طریق صدا و سیمای مرکز استان و همچنین روزنامه ها و خبرگزاری ها بعمل آورده اند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار