حضور ۵۱۰ ناشر داخلی در دوازدهمین نمایشگاه کتاب مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: در دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین‌المللی کتاب مازندران ۵۱۰ ناشر داخلی با 62 هزار عنوان کتاب حضور دارند.

کد مطلب: ۴۳۵۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران، علیرضا یونسی در حاشیه بازدید از روند آماده سازی نمایشگاه کتاب مازندران، اجرای برنامه‌های فرهنگی و بومی را در دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان مفید برشمرد و گفت: این نمایشگاه با حضور ناشران بین المللی انجام می شود.

وی همچنین از تبلیغات خوب در صداوسیما و تبلیغات محیطی ابراز رضایت کرد و خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مطلوب نمایشگاه شد.

عباس زارع معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد مازندران نیز گفت: دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین‌المللی کتاب مازندران برای اولین بار با حضور ۲۵ ناشر خارجی و ۵۱۰ ناشر داخلی با ۶۲ هزار عنوان کتاب و ۱۲ ناشر از مازندران در ۳۲۰ غرفه در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: با تلاش و رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای اولین بار ۲۵ ناشر از ۱۲ کشور جهان در این نمایشگاه حضور دارند و کشورهای انگلیس، آلمان، فرانسه، هند ازجمله کشورهای حاضر در نمایشگاه امسال هستند.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین‌المللی کتاب استان مازندران، روز دوشنبه ۲۳ آذر ۹۴ ساعت ۱۳ (یک بعدازظهر) کار خود را آغاز و به مدت یک هفته تا ۲۹ آذر ۹۴ ادامه خواهد داشت و بازدیدکنندگان از ساعت ۱۳ الی ۱۹ می‌توانند از نمایشگاه دیدن نمایند.

گفتنی است دوازدهمین نمایشگاه سراسری و بین‌المللی کتاب مازندران در ساری کیلومتر ۷ جاده ساری_ میان‌دورود سالن وفاییان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار