استاندار همدان:

فرهنگ باید مبنای برنامه‌های دستگاه‌های استان قرار گیرد

همدان (پانا) - استاندار همدان با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در همدان بعد از چند سال، برگزاری رویدادهای فرهنگی و توجه متولیان فرهنگ به این بخش را موجب ارتقاء فرهنگی استان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ باید مبنای برنامه‌های  دستگاه‌های استان  قرار گیرد

سید سعید شاهرخی در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب ضمن عرض تسلیت شهادت شهید سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: تشییع پیکر این شهید بزرگ با شکوه برگزار شد و در حقیقت قدردانی نیکی‌های یک مرد بزرگ بود.
او با بیان این که همواره حضور مردم در چنین مراسم هایی اثربخش است، یادآور شد: فاجعه سقوط هواپیما و همچنین جان باختن تشییع کنندگان پیکر شهید سلیمانی در کرمان قلب مردم ایران را به درد آورد.
شاهرخی با اشاره به این که پاسخ نظامی ایران به آمریکا بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: این پاسخ شجاعانه، صلابت رهبری و توانمندی نیروهای مسلح، دنیا را مبهوت کرد.
استاندار همدان گفت: مردم می توانند در نمایشگاه به تازه های نشر، اندیشه و تفکر نویسندگان دست پیدا کنند.
او با بیان این که با وجود توسعه پرشتاب رسانه های دیجیتالی، کتاب جایگاه خود را حفظ کرده است، یادآور شد: کتاب مخزنی از اندیشه های نویسندگان است که در اختیار مخاطبان قرار می گیرد و برگزاری نمایشگاه، فرصت مطالعه را برای مردم به وجود می آورد..
شاهرخی با اشاره به این که بیش از ۳۰۰ ناشر در نمایشگاه دوازدهم حضور دارند، ابراز امیدواری کرد که نمایشگاه بعدی با برنامه ریزی بهتر برگزار شود.
او با بیان این که دستگاه ها باید نگاه فرابخشی و فرهنگی داشته باشند، اظهار کرد: اگر بخواهیم به توسعه دست یابیم باید به مبنای فرهنگی آن توجه ویژه داشته باشیم که نمایشگاه کتاب یکی از این برنامه‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار