استاندار تهران:

منابع حاصل از عوارض آلایندگی صنایع کمک بزرگی به توسعه شهرستان ری است

استاندار تهران گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید از محل عوارض آلایندگی صنایع مستقر در منطقه، سهم شهرستان ری تخصیص یافت که به توسعه منطقه ری کمک خوبی می کند.

کد مطلب: ۴۳۳۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستانهای استان تهران، سید حسین هاشمی روز دوشنبه ودر حاشیه زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی شهرستان ری و روستاهای اطراف آن ساماندهی خوبی شده است، افزود: خدمات عمرانی که در شهرستان ری شده است ماندگار خواهد بود.
وی با بیان اینکه منابع مالی دولت تدبیر و امید محدود است، اظهار کرد: کاهش قیمت و صادرات نفت دست دولت را برای حمایت مالی از طرح ها تا حدودی بسته است اما تلاش می شود تا کارها به پیش رود.
هاشمی ،احداث و ایجاد شهرک های تخصصی صنعتی از جمله شهرک پوشاک را از فرصت های پیش روی اقتصادی برای توسعه شهرستان ری ذکر کرد و افزود: تلاش می شود با جذب سرمایه گذاران خارجی در دوره پساتحریم مخصوصا در شهرک های صنعتی اطراف شهرستان ری شتاب بیشتری به رشد صنعتی و اقتصادی شهرستان ری بدهیم.
وی ارتقای جایگاه ادارات شهرستان ری را مورد تاکید قرار داد و گفت: البته باید توجه کرد که رشد اقتصادی لزوما منوط به رشد جایگاه ادارات شهرستان ری نیست بلکه می توان با تلاش و برنامه ریزی تراز شهرستان ری را بالا برد و حتی ادارات با مشاهده این رشد جایگاه خود را ارتقا می دهند تا از قافله خدمت عقب نمانند.
هاشمی با اشاره به اینکه رشد و توسعه جایگاه مذهبی و فرهنگی شهرری با کمک تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در حال انجام است و خدمات توریستی مذهبی مورد توجه است افزود: شهرری به عنوان قبله تهران نعمتی برای استان تهران است و ارزش معنوی و زیارتی خاصی دارد.
وی با بیان اینکه یکی از تحولات شهرستان ری پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید وحدت سیاسی آن است، گفت: شهرری در گذشته کاملا سیاسی بود اما امروز در سایه وحدت جریان ها و تفکرات سیاسی که حاصل زحمات مسوولان و معتمدان شهرستان ری است شاهد رشد روزافزون آن هستیم.

/خبرنگار: اشواق رباع/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار