استاندار کرمانشاه:

جوانان می توانند در پست های مدیریتی به خوبی ایفای نقش کنند

استاندار کرمانشاه گفت: اعتماد به جوانان در واگذاری پست های مدیریتی در سطوح مختلف اداری به پیشرفت جامعه بسیار کمک می کند.

کد مطلب: ۴۳۰۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از کرمانشاه، اسدالله رازانی در جمع مشاوران جوان شهرستان های استان کرمانشاه یکی از مشکلات فعلی مجموعه مدیریتی را عدم اعتماد در زمینه سپردن پست های مدیریتی به جوانان دانست و گفت: این رویه امروزه کشور را با مشکل کهولت در مدیریت ها مواجه کرده است.
وی در دنباله سخنانش به تشریح روند جوان گرایی در سطوح مختلف مدیریتی در سال هایی ابتدایی پیروزی انقلاب پرداخت و گفت: در آن سال ها کشور با مشکلی به نام جوانی مدیریت مواجه بود زیرا آن زمان اغلب مدیران وابسته به رژیم سابق یا فراری بودند و یا اینکه در زندان به سر می بردند.
استاندار کرمانشاه افزود: این خلاء مدیریتی باعث شد بسیاری از پست های مدیریتی به جوانان - که نقش بسیار پررنگی در پیروزی انقلاب داشتند- سپرده شود و این رویه تا سال های بعد ادامه داشت.
این مدیر ارشد در ادامه افزود: برخلاف آن سال ها، امروزه در زمینه سپردن پست های مدیریتی حتی به جوانان تحصیل کرده و با دانشی که به مرز 40 سالگی رسیده اند نیز اعتماد نمی شود.
دکتر رازانی همچنین اظهار کرد: در دولت قبلی بسیاری از نیروهای کارآمد از سیستم مدیریتی کنار گذاشته شده و نیروهای مستعد جوان نیز در بدنه مدیریتی دولت کمتر به کارگیری شده اند که این خلاء در دوران دولت تدبیر و امید به خوبی حس می شود.

جوان بودن یک شاخص برای انتخاب مدیران باشد

وی با تأکید بر این نکته که این خلاء باید به طریقی جبران شود اظهار کرد: مدیریت ارشد استان این مسئولیت را بر دوش خویش احساس می کند که برای فراهم کردن زمینه به کارگیری جوانان در سطوح مختلف مدیریتی تلاش کند.
استاندار کرمانشاه در ادامه ملاک جوانی را یکی از شاخص های انتخاب مدیران دانست و گفت: در این زمینه ساز و کاری طراحی خواهیم کرد که عرصه برای ورود جوانان به سطوح مختلف مدیریتی مهیا شود.
دکتر رازانی در ادامه خاطرنشان کرد: باید این روند را از بخشداری ها، فرمانداری ها و مدیریت های میانی آغاز کرد و به دیگر سطوح تسری داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان مشتاق است از دیدگاه های جوانان پیرامون مسایل مختلف آگاه شود در ادامه اظهار کرد: جوانان به دلیل مشغله کمتر می توانند با آسودگی خاطر بیشتری به آسیب شناسی مشکلات در حوزه های مختلف بپردازند و در دیدارها، نشست ها و همایش های اینچنینی آن را ارایه دهند تا در برنامه ریزی های کلان استان به کار گرفته شوند.
استاندار کرمانشاه در جمع سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، مشاور استاندار در امور جوانان و مشاوران جوان فرمانداران شهرستان های مختلف، انتخاب مشاوران جوان در استانداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قصد دارم در نشستی با جوانان از دیدگاه و افکار آنان که بسیار اثر گذار است آگاه شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار