برای نخستین بار در آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام شد

ابلاغ دستورالعمل انتصاب جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی

مشهد (پانا)- برای نخستین بار در وزارت آموزش وپرورش دستورالعمل انتصاب جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی در آموزش وپرورش خراسان رضوی تصویب و ابلاغ شد.

کد مطلب: ۸۲۵۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ دستورالعمل انتصاب جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی

مصطفی مهران فر مشاور امور جوانان مدیرکل در تشریح این دستوالعمل گفت :برای نخستین بار در وزارت آموزش وپرورش دستورالعمل انتصاب جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی در آموزش وپرورش خراسان رضوی تصویب و ابلاغ شد.
وی در ادامه بیان داشت: در راستای سیاست جوان باوری و جوان گرایی و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های جوانان و بانوان در دولت تدبیر و امید و ضرورت مبرم دستگاه تعلیم و تربیت به امر جانشین‌پروری، دستورالعمل لازم الاجرای انتصاب جوانان و بانوان در پست‌های مدیریتی، با پیگیری های حوزه امور جوانان و امور بانوان اداره کل توسط مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی ابلاغ شد.
مشاور امورجوانان مدیرکل با بیان اینکه در دستورالعمل مذکور کارگروهی در سطح استان و ادارات نواحی و شهرستان ها تشکیل می شود و میزان انتصاب جوانان و بانوان را درپست های مدیریتی آموزش وپرورش رصد و پیگیری می کند و براساس شاخص های مد نظر ادارات آموزش و پرورش سطح استان میزان درصد رشد را باید تحقق بخشند .
وی افزود: لازم به ذکر است که ارزیابی عملکرد کلیه ادارات آموزش و پرورش استان، در شاخص انتصاب جوانان و بانوان تا آخر تابستان ۹۷ صورت خواهد پذیرفت و ادارات در شاخص انتصاب جوانان و بانوان به تفکیک مورد رتبه‌بندی قرار خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار