در آستانه ۸ آذر و برگزاری مانور سراسری زلزله :

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مانور زلزله مدارس شهرستان شهریار

در آستانه 8آذر و اجرای مانور سراسری زلزله و در جهت آمادگی مدارس ،جلسه ستادهماهنگی مانور زلزله با حضور مدیرآموزش وپرورش شهریار و اعضای ستاد در سالن شورای این اداره تشکیل شد .

کد مطلب: ۴۲۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگارپاناازشهرستان های استان تهران ،در آستانه 8آذر و اجرای مانور سراسری زلزله ودرجهت آمادگی مدارس ،جلسه ستادهماهنگی مانور زلزله با حضور مدیرآموزش وپرورش شهریار و اعضای ستاد در سالن شورای این اداره تشکیل شد

در این جلسه ، علی ذبیحی ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ،در سخنانی ،ضمن تاکید بر هم گرایی تمامی دستگاه های شهرستان برای انجام فعالیت منسجم در مقابل اسیب های طبیعی،برگزاری این جلسات را بستر مناسبی در جهت هم افزایی عنوان کرد.

وی در ادامه افزود:بدنبال این هستیم با امضای تفاهم نامه با هلال احمر و آتش نشانی، آموزشهای لازم را به دانش آموزان ارائه دهیم ، زیرا اعتقاد داریم مدرسه شکل والگویی کوچک از جامعه بزرگ قلمداد میشود.

ذبیحی ،ضمن بیان این موضوع که آموزش های دانش آموزان باید نظام مند و هدفمند شود ،خواستار اجرای صحیح مانور زلزله طبق اصول آئین نامه ها شد.

شایان ذکر است ،جلسه فوق با حضور: سلیمی نماینده فرماندار و مسئول ستاد بحران شهرستان شهریار ،درستکار نماینده جمعیت هلال احمر، رضا سلطانی مسئول سازمان دانش آموزی ،شمس ا... کوچکی مسئول حراست آموزش و پرورش شهریار، احمد طلایی فرد مسئول ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش ، و داود سهیلی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش شهریار برگزار گردید.

/ خبرنگار : رضا سلطانی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار