سیدمصطفوی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی

جنس فعالیت های سازمان دانش آموزی باید پرورشی و تربیتی باشد

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: جنس فعالیت های سازمان دانش آموزی باید پرورشی و تربیتی باشد زیرا همجمه ای که اکنون علیه دانش آموزان وجود دارد، می طلبد که هم افزایی و مشارکت جویی در این نهاد افزایش یابد.

کد مطلب: ۴۲۷۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، فریدون سید مصطفوی در آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی که با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی و مدیر عامل خبرگزاری پانا برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: استان آذربایجان غربی 143 شهید معلم و 777 دانش آموز بسیجی شهید دارد.

وی افزود: تربیت اجتماعی دانش آموزان مهم ترین هدف و رسالت سازمان دانش آموزی و امور فرهنگی است که این دو نهاد تلاش می کند تا این امر را در بین دانش آموزان نهادینه کند.

سید مصطفوی ادامه داد: مسئولیت دادن به دانش آموزان باید به صورت جدی از سوی سازمان دنبال شود چرا که سازمان دانش آموزان، سازمان تشریفاتی نیست.

وی با بیان اینکه معاونت پرورشی و سازمان دانش آموزی باید یکپارچه و همسو با یکدیگر برنامه های خود را عملیاتی کنند، اضافه کرد: جنس فعالیت های سازمان دانش آموزی باید پرورشی و تربیتی باشد زیرا همجمه ای که اکنون علیه دانش آموزان وجود دارد، می طلبد که هم افزایی و مشارکت جویی در این نهاد افزایش یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: سازمان دانش آموزی استان باید از تمامی ظرفیت های موجود در راستای پوشش اهداف تربیتی، پرورشی و آموزشی خود استفاده کند.

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی رنگین کمان ادیان مختلف است، گفت: افزایش وحدت ملی و افزایش تعامل بین ادیان مختلف در استان و به ویژه در بین دانش آموزان از طریق سازمان دانش آموزی از مهم ترین مسئولیت ها و دغدغه های این نهاد است.

سید مصطفوی خاطر نشان کرد: ترویج معنویت دینی، تربیت نسلی انقلابی و مومن، پوشش دانش آموزان بازمانده از تحصیل، نظارت و بازرسی از بوفه های مدارس، ترمیم فقر حرکتی دانش آموزان از طریق برگزاری اردوهای مختلف، افزایش سرانه مطالعه در بین دانش آموزان و کنترل مصرف انرژی از مهم ترین برنامه ها و ماموریت های پیش روی سازمان دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار