فرمانده مرزبانی ناجا مطرح کرد؛

ارتقای معنویت مرزبانان در دستور کار مرزبانی جمهوری اسلامی ایران

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: توجه به اهمیت کار مرزبانان و ارتقا معنویت در دستور کار کارکنان مرزبانی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۴۲۶۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، قاسم رضایی ظهر امروز در حاشیه دوره آموزشی ارتقا توانمندی نیروهای دریابانی استان بوشهر در ارتباط با اهداف سفر به استان بوشهر اظهار داشت: این سفر برای بررسی عملکرد دریابانی استان بوشهر بوده است، در یک سال گذشته شاهد اقدامات خوبی در استان بوشهر بودیم و ارتقا مهارت‌های کارکنان دریابانی بوشهر بسیار چشمگیر بوده است.

وی بیان کرد: کشفیات کالاهای قاچاق در استان بوشهر افزایش‌یافته و ترددهای غیرمجاز نیز با تلاش مأموران دریابانی به حداقل کاهش‌ یافته است.

رضایی تأکید کرد: این عملکرد مثبت با مشارکت مردم و حمایت‌های مسئولان استان بوشهر از جمله شورای تأمین، امام‌جمعه، نیروی دریایی سپاه و ... محقق شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا بابیان اینکه شاهد امنیت قابل قبولی در مرزهای استان بوشهر هستیم، گفت: در راستای ارتقا آمادگی و عملیاتی نیروها، برنامه‌ریزی‌شده تا دوره‌های آموزشی مختلف برگزار کنیم و این دوره به میزبانی بوشهر است که معین استان خوزستان نیز محسوب می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی سه‌روزه است که نکات مهم و کلیدی توسط اساتید مجرب مرور می‌شود و دوره‌ها هم به‌صورت تئوری و هم به‌صورت نظری است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت کار مرزبانان، ارتقا معنویت هم در دستور کار کارکنان مرزبانی قرار گرفته است به‌نحوی‌ که مرزبان مشابه رزمنده دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند وظیفه خود را انجام دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار