افتتاح نمایشگاه گروهی آبرنگ با عنوان ˝رنگ دگر˝

نمایشگاه گروهی ˝رنگ دگر˝ از 30 آبان ماه در گالری ˝کمال الدین بهزاد˝ افتتاح می شود.

کد مطلب: ۴۲۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، در این نمایشگاه 25 هنرمند با 50 اثر نقاشی آبرنگ را با نگاههای متفاوت هنرنمایی کرده اند.آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با این هدف که می توان نقاشی آبرنگ را از نگاه دیگردید ، به نمایش گذاشته شده است موضوع این آثار عبارتند از منظره سازی،معماری ،طبیعت بیجان ،فیگورانسانی و ...است .

زهرا افصحی،ساغر انواری،سوسن الهامیان،فریبا الهامیان، الهه الین،مریم باشوکی، هادی بحرانی، فیروزه بختیاری، مژده بیداربخت، لیلا توتونچی، ملیکا سادات حسینی، ساناز حمزه ای ف سیما رحیمی باهوش،نجمه زرجو، نرگس ده دری، پانته ا سماواتی ،ماهرخ صدیقیان،سودا قادر،مریم قاسمی، آسیه قریشی،آتوسا کریمی ، آناهیتا گودرزی،نگار مطهری ، احمد مقدسی،سمانه نصیبی پور، حمیده نیری، پوریا وخشوری وسمیرا ولیزاده از هنرجویانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در می آید..

نمایشگاه "رنگ دگر " نشان از تجربه های تکنیکی هنرمندانی دارد که بیانگر جهان بینی آنان نیز هست و نسل معاصر آبرنگ ایران در جهت ترکیب سنت و مدرنیته گام بر می دارد و تلاش می کند تا سیمای آبرنگ را از منظر دیگری بنمایاند.

نمایشگاه حاضر که به همت و تلاش جمعی از هنرآموختگان آموزشگاه هنرهای کیمیای نقش و مدیریت احمد مقدسی می باشد سند ارزشمندی است بر این ادعا که نقاشی آبرنگ امروز توانسته خیل عظیمی از هنرمندان و علاقمندان به هنر تصویری را به خود جلب کند و بدون شک جریان ساز دوره ای تازه در عرصه ی ظهور هنرمندان تجسمی خواهد بود و هم اکنون نشانه های آن در نمایشگاه آبرنگ "رنگ دگر" شاهد هستیم .

مراسم افتتاحیه در روز شنبه؛ 30 آبان از ساعت 15 الی 19 برگزار می شود.علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا 5 آذر ماه از ساعت 10 صبح الی 19 به نگارخانه کمال الدین بهزاد به نشانی بلوار کشاورز، نبش خیابان 16 آذر، پلاک 284 مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار