تقدیر از عوامل نمایش آئینی «یک بیابان بی کسی»

پس از یازده شب اجرای نمایش آئینی «یک بیابان بی کسی»، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از عوامل این نمایش تقدیر کرد.

کد مطلب: ۴۲۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد




به گزارش پانا از استان همدان، در این مراسم که بیش از ٦٠ نفر از عوامل این نمایش آئینی حضور داشتند، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: داستان نهضت عاشورا و قصه جانسوز ایثار و شهادت امام حسین(ع) و یاران ایشان، چنان بر قلب ها تأثیر گذاشته که پس از گذشت ١٤ قرن، غبار کهنگی و فراموشی و تکراری بودن را بر خود نگرفته است.
غلامرضا جمالی زاده با اشاره به رسالت هنرمندان برای ادای دین در این وادی مقدس و تبیین شکل های هنری این حادثه گفت: رویکردهای هنرمندان به واقعه عظیم عاشورا از جنبه‌‎های قدسی، اسطوره ای، تاریخی، دینی و آئینی قابل بررسی و عرضه است که با توجه به بسترهای خوب موجود انتظار می رود هنرمندان بیش از گذشته و با توان علمی و پژوهشی بیشتر در این عرصه فعالیت نمایند.
جمالی زاده از همت همه هنرمندان گروه که بیش از یک ماه برای تمرین و آماده سازی وقت گذاشتند و به مدت ١١ شب برنامه هنری، مذهبی خود را روی صحنه بردند، قدردانی کرد و افزود: ساماندهی بیش از ٦٠ نفر از عوامل گروه و اجرای عالی که موجب جذب حداقل ١٠ هزار نفر از همشهریان برای تماشا و استفاده از این نمایش شد؛ کاری ارزنده ای و زحمات احمدرضا خانی به عنوان سرپرست و کارگردان گروه قابل تقدیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار