برگزاری نمایشگاه کتاب از 27 آبان ماه در شیراز

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برپایی نمایشگاه کتاب فارس از 27 آبان تا 3 آذرماه خبرداد.

کد مطلب: ۴۱۴۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از فارس، بهاره شفیعی اظهار داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب فارس، امسال نیز چون سال‌های گذشته در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برگزار خواهد شد و در پایان آبان ورق می خورد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: تاریخ احتمالی نمایشگاه 27 آبان تا 3 آذرماه تعیین شده است و تلاش شده تا این تفاوت‌هایی اساسی با نمایشگاه‌های گذشته داشته باشد که تعداد ناشران دعوت شده در این نمایشگاه محدود خواهد شد و سعی می‌شود همین ناشران محدود نیز از ناشران برتر کشور انتخاب شوند.

وی ادامه داد: در این میان ناشرانی هستند که حتی در نمایشگاه بین‌المللی تهران شرکت نمی‌کنند ولی به صورت مقدماتی رایزنی و هماهنگی اولیه برای حضورشان در نمایشگاه انجام شده است.

شفیعی محدود کردن ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه کتاب استان فارس را در راستای ارتقای سطح کیفی نمایشگاه اعلام داشت و گفت: امید است با دعوت ناشران برتر و شاخص کشور، فرصت به‌وجود آمده در عرضه کتاب را به حضور ناشران و کتابهایی اختصاص دهیم که احتمال کمتری برای حضور در استان دارند و بر این اساس سیستم پخش کتاب استان و بخصوص کتابفروشان استان نیز آسیب کمتری ببینند.

وی اظهارداشت: تلاش شده تا نشست‌های تخصصی از هم‌اکنون برنامه‌ریزی شود و این برنامه‌ها نیز در سطح وسیعی برگزار شود که در این مسیر سایت «مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران» مسئولیت ثبت‌نام ناشران را به عهده گرفته است و ناشران می‌توانند تا اواسط آبان ماه 94 نسبت به ثبت‌نام خود از طریق این سایت اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار