تغییر در برپایی نمایشگاه کتاب فارس

شیراز (پانا) - معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از تاخیر در برگزاری هجدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود زیر ساخت‌های لازم خبر داد و افزود: نمایشگاه در زمانی دیگر برپا خواهد شد و اخبار بعدی آن در رسانه ها متعاقبا اعلام می گردد.

کد مطلب: ۹۷۰۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
تغییر در برپایی نمایشگاه کتاب فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهدی امید بخش در خصوص برپایی هجدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس که قرار بود از امروز ۳ تا ۸ آذرماه در شیراز برگزار شود، گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی و نبود زیر ساخت‌های لازم این برنامه فعلا برپا نمی‌شود.

به گفته‌ی او تمهیدات لازم برای کیفیت بخشی نمایشگاه و برگزاری این رویداد فرهنگی در دست بررسی است و رونق بخشیدن به مقوله کتاب و کتابخوانی در فعالیت‌های آتی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همراهی اهالی فرهنگ، ادب و هنر و مسئولان کشوری و استانی در مقطعی دیگر و با کمیت و کیفیت قابل قبولی انجام پذیرد.

امیدبخش افزود: برای برگزاری نمایشگاه کتاب استان فارس، با توجه به گستردگی ظرفیت‌های فرهنگی و هنری و داشته‌های شیراز و شهرهای استان فارس، امیدواریم بتوانیم در این خصوص برنامه‌ریزی لازم را برای به سر انجام رسیدن آن و استفاده دوست‌داران کتاب، ادیبان، فرهنگیان، اساتید و ناشران و اقشار مختلف مردم، محقق نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار