بازدید مدیر کل امور مرزی وزارت کشور از پایانه مرزی شلمچه

مجید آقا بابایی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور به اتفاق فرماندار خرمشهر، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان، گمرک، مرزبانی و جمعی از مسئولین محلی و استانی از پایانه مرزی شلمچه بازدید نمود.

کد مطلب: ۴۱۳۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خوزستان؛ مجید آقا بابایی مدیر کل امور مرزی وزارت کشور به اتفاق فرماندار خرمشهر، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان، گمرک، مرزبانی و جمعی از مسئولین محلی و استانی از پایانه مرزی شلمچه بازدید نمود.

وی اذعان داشت: روند ساخت سالن جدید مسافری به خوبی در حال انجام است و پایانه شرایط مطلوبی را جهت خدمات دهی به زائرین اباعبداله الحسین(ع) فراهم نموده است.

وی خاطر نشان کرد: شلمچه مرز رسمی کشور است و عبور کالا باید از معبر پایانه صورت پذیرد و وجود بارانداز در کنار مرز رسمی کشور توجیه ندارد.

آقا بابایی گفت: هماهنگی و تعامل مطلوبی بین دستگاه های متولی برای ارائه خدمات به زائرین حسینی درایام اربعین ایجاد شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

مسعود مصدقی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های خوزستان ضمن ارائه گزارشی در خصوص وضعیت پایانه مرزی شلمچه؛ اظهار داشت: سالن جدید مسافری با مساحت 7 هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 170میلیارد ریال در حال انجام است که انشاءالله امکان عبور زائرین از سالن مذکور در اربعین حسینی فراهم خواهد شد.

وی گفت: تمام امکانات لازم جهت سرویس دهی مطلوب زائرین حسینی فراهم است و همه دستگاه های متولی در تلاشند بهترین خدمات را در ایام مذکور ارائه نمایند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار