فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل:

تعامل اطلاعاتی مردم و پلیس در استان اردبیل مناسب است

خبرگزاری پانا: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: تعامل اطلاعاتی مردم و پلیس در این استان مناسب است.

کد مطلب: ۴۰۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار ابراهیم کریم خانی در آیین صبحگاه نیروی انتظامی افزود: بیشتر ماموریت های پلیس در سطح استان با همکاری مردم انجام می شود.
وی اجرای امنیت در جامعه را نیازمند همکاری متقابل تمامی دستگاه ها و مردم دانست و گفت: در برخی مواقع بی توجهی دستگاه ها به انجام وظایف باعث بروز جرم در جامعه می شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل به قرار گرفتن استان اردبیل در بین چهار استان کم جرم بیان کرد: هیچ تهدید خارجی و داخلی برای اخلال در امنیت استان وجود ندارد و تلاش می کنیم این رتبه چهارمی را نیز به اول برسانیم.
کریم خانی نیروهای انتظامی استان را جزو فعال ترین و به روز ترین نیروهای کشور دانست و گفت: اردبیل شایستگی تبدیل شدن به الگوی مذهبی و امنیتی در کشور را دارد.
وی به وجود دو قرار گاه مبارزه با سرقت و مواد مخدر در استان اشاره کرد و افزود: سرقت در اولویت چهارم جرائم و مواد مخدر نیز در اولویت پنجم قرار دارد، ولی این قرارگاه کار خود را با هدف کاستن از آسیب های این جرایم آغاز کرده است.
کریم خانی از فعالیت مرکز مشاوره آرامش در نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در شش ماهه اول سال جاری چهار هزار و 800 نفر به این مرکز مراجعه کرده اند.
وی با بیان اینکه این مرکز در خصوص اختلافات خانوادگی فعالیت می کند ، گفت: مشکل های 71 درصد از مراجعین به این مرکز با مصالحه و سازش حل شده است.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از اجرای 80 برنامه در این هفته توسط نیروی انتظامی استان خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار