رییس سازمان دانش آموزی فارس خبر داد:

برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدارس فارس همزمان با سراسر کشور

خبرگزاری پانا: رییس سازمان دانش آموزی فارس از برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در مدارس فارس همزمان با سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۳۵۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس محسن کلاری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز چهارشنبه هشتم مهر ماه مراسم نمادین جشن عاطفه ها در مدرسه معلم با حضور مقامات ارشد استان برگزار می شود.
رییس سازمان دانش آموزی فارس بیان کرد: در این مراسم گروه های تشکیلاتی فرزانگان و پیشتازان نیز حضور دارند.
وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در استان فارس با مشارکت و همکاری کمیته امداد و با محوریت سازمان دانش آموزی در تمام مدارس برگزار می شود، از توزیع بیش از 700 هزار پاکت برای جمع آوری و کمک در میان دانش آموزان استان خبر داد.
مهندس کلاری ابراز داشت: در سال های اخیر فارس مقام برتر را در جمع آوری کمک های دانسش آموزی در جشن عاطفه ها به دست آورده است.
وی با بیان اینکه تمام کمک های جمع آوری شده در مدارس به دانش آموزان نیازمند همان مدرسه اختصاص می یابد، از دانش آموزان و خانواده های آنها خواست در این جشن مهر و پز ار عاطفه حضور پررنگ داشته باشد.
رییس سازمان دانش آموزی بیان کرد: مشارکت دانش آموزان در عرصه انفاق، نیکوکاری و محبت آثار بسیارخوبی برای دانش آموزان به همراه خواهد داشت و باعث تمرین درس همدلی و محبت میان دانش آموزان می شود.
وی همچنین تصریح کرد:بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس بیش از 35 هزار دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که برپایی جشن عاطفه ها و کمک های مردم نوع دوست و نیک اندیش در آغاز سال تحصیلی می تواند بخش زیادی از مشکلات آنان را برطرف کند، دانش آموزانی که با شروع سال تحصیلی حداقل امکانات ادامه تحصیل را نداشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار