جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری پانا: جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها در محل سازمان دانش آموزی خراسان رضوی تشکیل شد.

کد مطلب: ۳۹۵۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: علیرضا مالک اشرفی رئیس سازمان دانش آموزی خراسان رضوی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه ها در استان، اظهار کرد: این جشن هشتم مهر ماه با هدف توسعه و ترویج فرهنگ انفاق در بین دانش اموزان و اشاعه فرهنگ نوع دوستی و احسان و تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی افزود: این برنامه در کلیه مدارس استان و جشن اصلی و هماهنگ استانی در مدرسه ای از آموزش و پرورش ناحیه 1 مشهد برگزار خواهد شد.
مالک اشرفی گفت: ستاد برگزاری جشن عاطفه ها در هر شهرستان تشکیل جلسه خواهد داد و همزمان با برگزاری جشن در همه مدارس شهرستان ها، در یک مدرسه برنامه هماهنگ و اصلی را برگزار خواهد شد.
محسن ازغندی مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز خاطر نشان کرد: جشن عاطفه های امسال باید متمایز با سال های گذشته و با یک دید متفاوت برگزار شود و این نیاز به یک موج آفرینی دارد.
وی افزود: این موج آفرینی باید از 4 مهر ما در مدارس ایجاد شود و بین معاونین و مربیان پرورشی و همچنین دانش آموزان شور و نشاط خاصی ایجاد شود.
امینی معاون توسعه مشارکت ها ی مردمی کمیته امداد مشهد نیز در این جلسه از تقسیم 50 هزار پاکت کمک دانش آموزی به جشن عاطفه ها در مدارس مشهد خبر داد.
معتمدی کارشناس مشارکت های کمیته امداد خراسان رضوی نیز اظهار کرد: علاوه بر توزیع 50 هزار پاکت در مشهد کمیته های امداد امام خمینی شهرستانها نیز به توزیع پاکتهای کمک در بین دانش آموزان اقدام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار