مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزش پاک الگوی هیات های ورزشی استان اردبیل باشد

خبرگزاری پانا:مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: هیات های ورزشی و ورزشکاران باید ورزش پاک و معرفتی را الگوی خود قرار دهند.

کد مطلب: ۳۹۵۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایوب بهتاج در مجمع استانی بسیج ورزشکاران استان اردبیل افزود: اخلاق مداری و اخلاق محوری در ورزش همچنان در سرلوحه فعالیت های این اداره کل است و برگزاری کلاس های مختلف اخلاق در ورزش توسط بخش های آموزشی و پژوهشی در دستور کار ما قرار دارد.
وی بیان کرد: بحث اخلاقی را باید اول از خودمان شروع کنیم تا بعد بتوانیم آن را به ورزشکاران تعمیم دهیم اگرما به بزرگترها و پیشکسوتان احترام بگذاریم می توانیم ورزشکاران را هم در مسیر داشتن منش پهلوانی و قدر شناسی از بزرگترها و پیشکسوتان به درستی هدایت کنیم.
بهتاج با اشاره به همکاری تنگاتنگ بسیج و ورزش در استان گفت: دانش آموزان و بسیجیان بیشترین قشر جامعه ورزش را در استان تشکیل می دهند و باید با برنامه ریزی درست از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود تا به موفقیت های کشوری و بین المللی دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به موفقیت های اردبیل در ورزش همگانی در سطح کشوری افزود: با همکاری بسیج همایش پیاده روی سراسری با خانواده در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از 80 هزار نفر درسطح استان در این برنامه شرکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار