معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران

دیدگاه مدیریت عملکردی استراتژیک است

خبرگزاری پانا :معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استانهای تهران درکارگاه آموزشی نخستین نمایشگاه دوسالانه اداره کل شهرستانها گفت :در دیدگاه مدیریت عملکردی که دیدگاه استراتژیک است ، مجموعه مدیرو همکاران او در جهت رسیدن به نتایج کلیدی تلاش میکنند.

کد مطلب: ۳۹۰۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار، محسن بهارلو در کارگاه آموزشی نخستین نمایشگاه دو سالانه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ، ودر سخنانی اظهار کرد:در دوران گذشته مدیریت عملکرد بیشتر بر محور عملکرد نیروی انسانی و همراه با پاداش بود.

وی در ادامه افزود: در دیدگاه جدید مدیریت عملکردی که یک دیدگاه استراتژیک است ، علاوه بر توجه به نظرات قبل ،افراددر جهت اجرای اهداف توافق کرده و مجموعه مدیر و همکاران او در جهت رسیدن به نتایج کلیدی تلاش خواهند کرد.

معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استانهای تهران، خاطر نشان کرد ، در برنامه ریزیها و ارزیابی های اداره کل شهرستانها نیز تعیین و تبیین شاخص های مهم مدیریت عملکردی در حال اجرا میباشد و در این راستا مشارکت کلیه نیروها رااز ضرورتهای لازم برشمرد.
بهارلو تصریح کرد ، در راه اجرای یک برنامه خوب و عالی از مدیریت عملکردی ، میبایست با توجه به محدودیت های نیروی انسانی ، از مشارکت حداکثری نیروها به همراه استفاده از منابع و در نظر گرفتن ملاحضات اخلاقی به اهداف و نتایج کلیدی دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار