دبیرکل انجمن مدیریت استراتژیک ایران معرفی شد

تهران (پانا) - هیأت مدیره انجمن مدیریت راهبردی (استراتژیک) ایران، محمدرضا انبیائی را به عنوان دبیرکل جدید این انجمن انتخاب و معرفی کرد.

کد مطلب: ۹۰۲۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیرکل انجمن مدیریت استراتژیک ایران معرفی شد

انبیائی، دبیر کل جدید این انجمن، مدرس دانشگاه در رشته مدیریت و همکار بانک جهانی در فضای کسب و کار ایران است و طی سال‌های گذشته مسئولیت دبیری کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک به عنوان معتبرترین رویداد مدیریت استراتژیک کشور را نیز عهده‌دار بوده است که، سیزدهمین دوره آن، 28 آبان سال 1398 در مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی) برگزار می‌شود.

از جمله مهم‌ترین اهداف این انجمن مهم علمی، می‌توان به شبکه‌سازی میان محققان و مدیران کشور، مشارکت در رفع نیازهای تحقیقاتی و توسعه‌ای کشور، فراهم‌سازی زمینه‌های خلق فکرهای نو و کمک به تجاری‌سازی آن‌ها، زمینه‌سازی برای نظریه‌پردازی در حوزه مدیریت، راهبرد و مدل‌سازی برای صورت‌بندی راهبرد یا راهبرد پردازی و از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سالیانه این انجمن می‌توان به برگزاری کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت استراتژیک سال کشور، انتخاب و معرفی کتاب مدیریت استراتژیک سال کشور در بخش تألیف و ترجمه، انتخاب و معرفی پایان‌نامه برتر دانشجویی سال کشور، انتخاب و معرفی کسب و کارهای پیشرو در پیاده‌سازی استراتژی‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال مولد و تولید سبز اشاره کرد.

دکتر حسین علائی، دکتر سید محمدرضا آیت‌الهی، دکتر جواد کریمی خضراء، دکتر محمدرضا حمیدی‌زاده و خانم دکتر بهناز خوش طینت، اعضای هیأت مدیره این انجمن علمی در این دوره از فعالیت این نهاد علمی پژوهشی هستند.

انجمن مدیریت راهبردی ایران، سال 1381 با مجوز و تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و راهبردی تأسیس گردیده و در آستانه هجدهمین سال فعالیت خود، دبیرکل جدید را انتخاب و معرفی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار