ساماندهی دستفروشان و بساط گستران از مهرماه

خبرگزاری پانا: مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان و بساط گستران از اول مهرماه خبر داد.

کد مطلب: ۳۸۶۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابوالقاسم چیذری درباره برنامه های شرکت شهربان با توجه به نزدیک شدن به اول مهرماه و شروع فعالیت دستفروش ها گفت: برقراری انضباط شهری در ین حوزه به شرکت شهربان محول شده و در این خصوص نیز فعالیت های ما از ابتدای مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین موضوعات در بحث انضباط شهری موضوع دستفروشان و بساط گستران است، افزود: در این طرح البته افراد سودجو از افراد نیازمند شناسایی و جداسازی می شوند. همچنین با اجرای این طرح می توانیم در مکان و زمان مشخص، به افراد نیازمند اجازه دهیم تا اقدام به فروش اجناس خود کرده اما در سطح شهر بساط گستری نکنند بلکه در اماکن ساماندهی شده اجناس شان را بفروشند.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان شهرداری تهران با بیان اینکه تا قبل از مهرماه مرحله شناسایی این افراد انجام خواهد شد، اضافه کرد: کارهای زیرساختی ابتدا باید انجام شود و بعد وارد عمل شویم، چراکه این موضوع یک کار اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه این طرح در حال حاضر به عنوان پایلوت در منطقه بازار تهران و خیابان ۱۵خرداد در دستور کار قرار دارد، گفت: این در حالیست که بعد از اول مهرماه در بقیه مناطق شهرداری تهران اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار