جذب 65 درصدی تسهیلات بانکی اشتغال زایی مددجویی بهزیستی آذربایجان غربی

خبرگزاری پانا: مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از جذب 65 درصدی تسهیلات بانکی اشتغال زایی مددجویی خبر داد و گفت : با همکاری سیستم بانکی و تلاش نیروهای متخصص بهزیستی در حوزه اشتغال 65 درصد از منابع و اعتبارات بانکی اشتغال زایی جذب شد.

کد مطلب: ۳۷۹۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی" راضیه خدادوست" در دوره آموزشی کشوری آموزش مشاوره شغلی که با حضور کارشناسان اشتغال سراسر کشور در ارومیه برگزار شد اشتغال را یکی از مسیرهای توانمندسازی عنوان کرد و افزود: سال گذشته از مجموع 11 میلیارد تومان تهسیلات بانکی مصوب برای اشتغال مددجویان 7 میلیارد و 600 میلیون تومان برای ایجاد فرصتهای شغلی جذب شد.

وی گفت: از مجموع هزار و 31 فقره پرونده معرفی به سیستم بانکی 688 نفر موفق به دریافت تسهیلات بانکی شدند.

خدادوست ضمن تقدیر از حمایتهای دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی ادامه داد : در زمینه تحقق اهداف مدنظر در حوزه اشتغال خوشبختانه سال گذشته 120 درصد اهداف تحقق یافت .

مدیرکل بهزیستی استان یکی از راهکارهای آماده سازی شغلی را ارائه آموزش های فنی و حرفه ای عنوان کرد و اظهارد اشت: سال گذشته 463 نفر آموزشهای فنی و حرفه ای را فرا گرفتند.

راضیه خدادوست ضمن تاکید بر پشتیبانی از مددجویانی که صاحب شغل شده اند ادامه داد : در 4 ماهه سال جاری ضمن اینکه 226 نفر آموزشهای فنی و حرفه ای را فرا گرفتند برای 291 نفر فرصت شغلی ایجاد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار