دستگیری 4 سارق سابقه‌دار در خمینی‌شهر

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اصفهان از دستگیری 4 سارق سابقه دار با 32 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۲۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ احمدی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در حوزه استحفاظی شهرستان خمینی‌شهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی پلیس قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم سرنخ هایی از فعالیت چهار سارق سابقه‌دار در این زمینه به دست آمد لذا با شناسایی سارقان، ماموران طی عملیاتی جداگانه آنها را در مخفیگاه‌شان دستگیر كردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به 32 فقره سرقت منزل، مغازه، اماكن خصوصی و قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف كردند.
سرهنگ احمدی با بیان این که سارقان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان درخواست كرد: اماکن خصوصی و منازل و خانه باغ های خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل ارزشمند در اماکن و پول نقد و اشیای قیمتی بیشتر از نیاز معمول در منزل خودداری كنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار