مدیر كل آموزش و پرورش مازندران:

حماسه یوم الله نهم دی یكی از صفحات پر افتخار تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است

خبرگزاری پانا :مدیر كل آموزش و پرورش مازندران گفت : حماسه یوم الله نهم دی یكی از صفحات پر افتخار تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است .

کد مطلب: ۳۶۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، محمد علی امیری در مراسم صبحگاه این اداره كل گفت: 9 دی روز جوشش بصیرت ملت ایران اسلامی است و همواره به عنوان تابلوی روشن و پرفروغ در كتیبه تاریخ اسلام می درخشد .
مدیر كل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینكه در عاشورای حسینی عده ای با گستاخی به نام امام حسین (ع) و پرچم سیدالشهدا تاختند تصریح كرد : ملت ایران با الهام از عاشورا و آموزه های جهاد و شهادت، سیلی نهایی خود را به صورت استكبار زد .
امیری با بیان این كه 9 دی روز هوشیاری در مقابل فتنه دشمنان است افزود : دشمنان ایران اسلامی سال ها جهت براندازی نظام اسلامی ایران برنامه ریزی نموده و انسان های سست ایمان و ضعیف النفس را جهت ایجاد اغتشاش ، برهم زدن نظم عمومی و همراه نمودن با افكار و امیال خود همراه كردند .
وی با بیان این كه دشمنان در این مسیر ، هدفشان ضربه زدن به اصل نظام بوده و انتخابات بهانه ای بیش نبود تصریح كرد: دشمنان قبل از برگزاری انتخابات با بسیج رسانه‌ها تلاش می كردند، مردم را تهییج كنند و با راه اندازی و گسترش شبكه های ماهواره ای و مجازی با تمام توان برای براندازی تلاش نمودند ، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی در 9 دی تمام نقشه های آن ها را نقش بر آب نمودند .
وی با اشاره به این كه نامگذاری 9 دی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت باید موجب بیداری افكار عمومی نسبت به مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی شود اظهار داشت : 9 دی ، روز تجلی مردم وفادار در دفاع از حریم ولایت است ما به عنوان سربازان ولایت در شرایط امروز نظام ، وظیفه بسیار سنگینی را بر عهده داریم .
مدیر كل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینكه حماسه یوم الله نهم دی یكی از صفحات پر افتخار تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه مردم ولایتمدار؛ با بصیرت مثال زدنی خود یكبار دیگر به جهانیان نشان دادند كه پیوند میان امت و ولایت هیچگاه گسستنی نیست خاطرنشان كرد : آنچه كه 9 دی را در تاریخ ایران ماندگار كرد ، بصیرت مردم در اسلام شناسی و حضور به موقع در صحنه بود .
امیری با بیان این كه مدیریت مقام معظم رهبری در مقابله با فتنه گران همراه با سعه صدر ، شجاعت و تدبیر لازم بوده است خاطر نشان كرد : مدیریت نظام جمهوری اسلامی تلألو نظام مقدس اسلامی است .
وی گفت : اقتدار مردم تاریخ ساز ایران اسلامی در نهم دی ماه 88، به دلیل اطاعت‌پذیری آنان از رهبر فرزانه انقلاب بوده است كه با درایت ایشان و تأكید بر حفظ وحدت اسلامی و ملی كه یادآور درایت‌های امام (رضوان‌الله تعالی علیه) است ، تهدید دشمنان را به فرصت تبدیل نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار