گرامیداشت یوم الله «نهم دی» در اردبیل

اردبیل (پانا) - گرامیداشت یوم الله «نهم دی» با حضور پرشور مردم اردبیل در مصلای این شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۰۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت یوم الله «نهم دی» در اردبیل

مردم ولایتمدار اردبیل بار دیگر از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و با شرکت در این همایش با مقام معظم رهبری بیعت کردند.

در این همایش حسین مظفر ، عضو تشخیص مصلحت نظام طی سخنانی اظهار کرد:دشمنان در این چهل سال دست خیانت و فریب کاری بر نداشته اند و با کمال تاسف عدهای از پیاده نظام با سکوت و همراهی بر خیانت ها افزوند.

او افزود:ملت ایران توانست از چهل سال گردنه فریب تحریم و دشمنی ها به سلامت عبور کتند و هر وز که یکی از رویداد تلخ در هوا پرستی عده ای به ما تحمیل شد ؛ شاید بعضی فکر کنند این فتنه دعوای انتخاباتی بوده اما به قول خودشان انتخابات بهانه بود اصل نظام نشانه بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:در فتنه 88 آشوب ها و پروژه های کشته سازی به همراهی ک بیگانه گان انجام دادند و در فضای مجازی جو سنگینیبه یاری پادو ها داخلی به جریان انداختند .

مظفر با اشاراه به اینکه در فتنه 88 به ارزش های دینی تاختند تصریح کرد:استکبار جهانی و سلطنت طلبهای با این حیال که مردم در فشار اقتصادی هستند و جوانان دیگر اعتقادی به اسلام و نظام دارند این فتنه کلید زدن غافل از اینکه بدترین اشتباه محاسباتی خود را انجام داده اند و همین جوانان و مردم در صف اول حماسه 9 دی بودند.

او در پایان با بیان اینکه برخی خواص در فتنه 88 استحاله شدند، گفت:برخی خواص دچار استحاله شده‌اند و همانند صدر اسلام که اشخاص بلند پایه اسلام در شکست های نقش آفرین بودند در این برهه نیز دچار لغزش شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار