به همت جهاددانشگاهی استان البرزصورت می گیرد؛

برگزاری اولین دوره مدرسه تابستانی توانبخشی شناختی دراستان البرز

خبرگزاری پانا:معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز از برگزاری دوره جامع توانبخشی شناختی در قالب مدرسه تابستانی خبر داد.

کد مطلب: ۳۶۶۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، مهشید منزوی بااعلام این خبراظهارداشت: ارتقاء سطح دانش کاربردی و آموزش اصول عملی درمان، از اهداف برگزاری این دوره است که با آموزش کامل تکنیک‌ها به صورت عملی اجرا می‌شود.
وی با اشاره به سرفصل‌های دوره افزود: نورو آناتومی کاربردی، ارزیابی کارکردهای شناختی مغز، اصول توانبخشی شناختی، توانبخشی شناختی اختلال نقص توجه و بیش فعالی، توانبخشی شناختی اختلالات طیف اتیسم، توانبخشی شناختی اختلالات یادگیری، توانبخشی شناختی افسردگی، توانبخشی شناختی اضطراب، تحریک الکتریک مغز tdcs از سرفصل‌های این دوره است.
منزوی با اشاره به زمان برگزاری مدرسه تابستانی خاطر نشان کرد: اولین جلسه برگزاری مدرسه تابستانی توانبخشی شناختی از سی‌ام تیرماه سال جاری است که در هشت جلسه از ساعت 14 الی 20 روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود.
وی گفت: روان‌شناسان، مشاوران، روان‌پزشکان، متخصصین مغز و اعصاب و دانشجویان این رشته‌ها می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.
منزوی با بیان این‌که به شرکت کنندگان در این دوره مدرک رسمی از سوی جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود، گفت: این دوره با سخنرانی و ارائه دکتر وحید نجاتی، دانشیار علوم اعصاب شناختی دانشگاه شهید بهشتی، در محل دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم سابق) به نشانی: تهران، ایستگاه مترو دروازه دولت، ابتدای خیابان شهید مفتح اجرا می‌شود.
وی در پایان با بیان این که به دلیل عملی بودن کارگاه‌ها، ظرفیت پذیرش در دوره محدود است، افزود: اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه‌ها از تخفیف 10 الی 30 درصد برخوردارند و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام با شماره 88831976 - 021 تماس حاصل نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار