بازدید از روند فعالیت ثبت نام در مدارس و ستادهای ثبت نام اصلی و فرعی

خبرگزاری پانا: روایت یک خبرنگار از کنگره شهدای دانش آموز و معلم منطقه2

کد مطلب: ۳۶۴۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طالب زاده مدیر منطقه2 آموزش و پرورش شهر تهران به همراه معاون آموزش متوسطه از ستادهای اصلی و فرعی ثبت نام و تعدادی از مدارس بازدید نمود.

در راستای وظایف نظارتی بر روند ثبت نام در مدارس دولتی و غیر دولتی، طالب زاده، مدیر منطقه به همراه سهامی معاون آموزش متوسطه و سردبیر همشهری منطقه 2 از ستاد اصلی ثبت نام مستقر در دبیرستان دوره اول متوسطه كریمه اهل بیت (س) بازدید نمودند.

در این بازدید راهنمایی های لازم در مورد نحوه تعامل با مراجعین محترم انجام پذیرفت. در ادامه با حضور در ستادهای فرعی ثبت نام، از ستاد ثبت نام فرعی مستقر در دبیرستان دوره اول متوسطه عفاف و دبستان امام محمد باقر صدر بازدید شد.

مدیریت منطقه 2 آموزش و پرورش شهر تهران نكاتی پیرامون نحوه ی راهنمایی و انجام امور مراجعان فرمود تا مراجعه به ستاد اصلی كمتر شده و مشكلات اولیای دانش آموزان تا حد امكان در ستادهای فرعی ثبت نام حل و فصل گردد.

همچنین مدیریت منطقه با حضور در مدرسه غیر دولتی فیروزه از روند ثبت نام در این مدرسه نیز بازدید داشت و با مدیر مدرسه به گفتگو نشست.

سهامی نیز ضمن تاكید بر رعایت كامل قانون و دستورالعمل های ارسال شده، تكریم اولیا و دانش آموزان را از اهم وظایف مدیران دانسته و پایبندی به این اصول را برای هر دو طرف مفید دانستند. همچنین روند ثبت نام در مرکز پیش دانشگاهی مهدیه و شاهد شهید عباس راصد نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار