استاندار فارس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

چرخه رونق و توسعه نباید از مدار حرکت خارج شود

خبرگزاری پانا: استاندار فارس گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان عامل توسعه استان و کشور محسوب می شوند واگر مسئولین با دید باز به رونق اقتصاد و تولید نگاه کنند از قفل شدن توسعه استان جلوگیری می شود.

کد مطلب: ۳۵۰۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، دكتر سید محمد احمدی ، در جلسه كارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس اظهار داشت: باید كارخانه ها و واحدهای تولیدی كه مجوز بهره بردای و فعالیت در استان را دارند غربالگری شوند و واحدهایی تا كنون هیچگونه فعالیتی نداشته اند حذف وآنهایی كه در رونق تولید و اقتصاد نقش دارند و فعال هستند اما مشكلاتی دارند به این كارگروه معرفی شوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس افزود: این كارگروه باید كارگروه ویژه ای برای حل مشكلات و مسائل پیش روی تولید واقتصاد استان باشد.
استاندار فارس ابراز داشت: باید رسیدگی به مشكلات واحدهایی كه گیر مدیریتی داشته و رفع آنها سریع انجام می شود در اولویت قرار بگیرد تا چرخه رونق و توسعه از حركت باز نایستد.
دكتر احمدی ضمن تاكید بر حفظ و حراست از محیط زیست افزود: صیانت از محیط زیست وظیفه اصلی ما است و در مواردی احداث برخی ازصنایع می تواند به حفظ محیط زیست كمك كند.
وی افزود: با حسن نیت در خدمت صنعتگران و تولید كنندگان هستیم و در جهت رفع مشكلات آنها گام برخواهیم داشت.
استاندار فارس گفت: این كارگروه علاوه بر مشكلات صنعتگران مشكلات همه حوزه ها اعم از كشاورزی و بازرگانی و ... را بررسی می كند و در این خصوص باید اطلاع رسانی های لازم انجام شود.
وی تاكید كرد: مصوبات كارگروه در چهارچوب قانون لازم الاجرا بوده و مدیران نیز براجرای مصوبات مصمم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار