رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز به پاناخبرداد:

برگزاری مسابقات استانی فرهنگی،هنری و ورزشی مدارس استثنایی استان البرز

خبرگزاری پانا:رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرزگفت:دومین دوره مسابقات استانی فرهنگی،هنری و ورزشی دانش آموزان مدارس استثنایی استان از روز یکشنبه 13/اردیبهشت ما آغاز شد.

کد مطلب: ۳۴۴۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

حسن نوروزی درگفتگوبا خبرنگار پانا،بااعلام این خبراظهارداشت: دومین دوره مسابقات استانی فرهنگی ، هنری و ورزشی دانش آموزان مدارس استثنایی از روز یکشنبه 13/اردیبهشت آغاز وتا روزسه شنبه 24/اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی افزود:مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال،شطرنج،آمادگی جسمانی،تنیس روی میز وبوچیا در گرو ه های مختلف استثنایی (کم توان ذهنی،ناشنوا،نابینا) بین دانش آموزان دختر و پسر ومسابقات ورزشی والیبال و شطرنج باحضور همکاران خواهر و برادر شاغل در مدارس استثنایی با شرکت 10 تیم به تعداد 118 نفر برگزار می شود.

نوروزی گفت:مسابقات فرهنگی ، هنری در رشته های سرود،نماز و احکام و نقاشی و نامه ای به یک خیر برگزار می شود و هم اکنون مسابقه نقاشی و نامه ای به یک خیر در مدارس استثنایی در حال اجرا می باشد .
وی افزود:جشنواره سرود دانش اموزان با شرکت 10 تیم به تعداد 140 نفر از گره های مختلف ( نابینا- ناشنوا- کم توان ذهنی ) در روز چهارشنبه 16/2/94 در سالن اجتماعات مجتمع باغچه بان پسران برگزار خواهد شد.

رییس اداره استثنایی استان البرز گفت:مسابقات نماز دانش آموزان پسر با شرکت 40 نفر در تمام مقاطع در آموزشگاه مرجوی در روز شنبه 19/2/94 و مسابقات دختران با شرکت 40 نفر از منتخبین مدارس در کانون شهید فهمیده برگزار می شود و در این مسابقات تعداد 17 مدرسه از نواحی مختلف آموزش و پرورش به تعداد 304 نفر از دانش آموزان و 118 نفر از همکارن به رقابت خواهند کرد.
وی گفت:هدف از برگزاری این مسابقات در هفته معلم ضمن گرامیداشت این ایام جهت بالا بردن روحیه نشاط و آماده سازی و انتخاب دانش آموزان برتر برای اعزام به مسابقات کشوری می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار