بانک‌ها نقش خود را در اشتغال و رونق اقتصادی جامعه بیشتر نشان دهند

خبرگزاری پانا : استاندار بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم بانک‌ها در وضعیت اقتصادی و تولیدی جامعه، بانک‌ها باید نقش خود را در اشتغال جوانان استان بوشهر و رونق اقتصادی جامعه بیشتر نشان دهند

کد مطلب: ۳۳۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در همایش تجلیل از بانکداران نمونه صادرات استان بوشهر با بیان اینکه بانک‌ها نقش مهمی در اقتصاد و رونق جامعه برعهده دارند اظهار داشت: بیشتر برنامه روزمره مردم با بانک‌ها است که این خود نقش موثر بانک‌ در امورات جامعه نشان می‌دهد.

وی، با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: شعار امسال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" است که اگر بخواهیم با مردم همدل و همزبان باشیم باید پاسخگوی مسائل آنان در زمینه‌های مختلف باشیم تا در رفع مشکلاتشان اقدام کنند.

استاندار بوشهر با تاکید بر حل اشتغال جوانان جامعه گفت: در بیشتر خانواده‌ها جوانان جویای کار و تحصیل‌کرده وجود دارد که باید با تعامل بانک‌ها مشکلات این حوزه برطرف شود.

دکتر سالاری با بیان اینکه بانک‌‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در برطرف کردن مشکل اشتغال جامعه دارند افزود: بانک‌ها باید نقش خود را در اشتغال و رونق اقتصادی جامعه بیشتر نشان دهند که در این راستا با کمک به واحدهای تولیدی زمینه فعال کردن واحدهای راکد و نیمه فعال فراهم کنند.

وی، با قدردانی از مدیر عامل بانک صادرات استان بوشهر گفت: این بانک در توسعه و رونق اقتصادی استان بوشهر نقش مهمی داشته است که جای قدردانی و سپاس دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال فضای کسب و کار بیشتر از سال‌های قبل فراهم می‌شود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود امسال فضای کسب و کار بهتری نسبت به سال قبل داشته باشیم.

دکتر سالاری، با اشاره به اینکه تورم در کشور کنترل شده گفت: اکنون فضای اقتصادی مطلوبی در استان بوشهر فراهم شده که این مهم با آرامش و ثبات اقتصادی استان توام شده است.

وی با بیان اینکه تکریم و احترام مردم باید در اولویت کار بانک‌داری قرار بگیرد افزود: بانک‌داران تقاضاهای مردم را سعی کنند تحقق ببخشند در غیر این صورت با منطق و احترام رضایت خاطر مردم را فراهم کنند.

دکتر سالاری، رضایت مردم از عملکرد بانک‌ها را سبب افزایش اعتماد مردم به دولت دانست و گفت: نارضایتی مردم از بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی سبب بی اعتمادی مردم از دولت می‌شود از این نظر لازم است در همه زمینه‌ها پاسخگوی نیازهای مردم به‌صورت منطقی باشیم.

در این مراسم از بانک‌داران نمونه تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار