درخشش دانش آموزان ناحیه یک زنجان در 12مین دوره مسابقات علمی کارو دانش

خبرگزاری پانا: در این رقابت ها ، 8 هنرجو از هنرستان فاطمه الزهرا و 6 هنر جو از هنرستان دخترانه حضرت زینب (س) ناحیه یک زنجان ، به مرحله کشوری این مسابقات راه یافتند .

کد مطلب: ۳۳۷۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، در راستای افزایش سطح کیفی آموزش های علمی و عملی هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای با هدف توسعه توانمند سازی و مشارکت هنرجویان در سطوح مختلف علمی و عملی و سنجش میزان کیفیت آموزش های تخصصی ارائه شده در سه سطح هنرستان، استان و کشوری، دوازدهمین مسابقه علمی و عملی هنرجویان هنرستان های استان برگزار شد.

در این رقابت ها 6 هنر جو از هنرستان دخترانه حضرت زینب (س) به مرحله کشوری این مسابقات، راه یافتند در رشته انیمیشن، رقیه شاهمرادی رتبه اول و سمیه خان محمدی رتبه دوم استان را به خود اختصاص دادند و به مرحله کشوری راه یافتند.

در رشته نقشه کشی معماری این مسابقات، سمانه نباتی با کسب رتبه دوم و مریم حسنی رتبه سوم استان را از آن خود کردند و به مرحله کشوری رسیدند.

در رشته کامپیوتر، میترا اشرفی اول شد و مژگان موسوی مقام پنجم استان را از آن خود کرد و برای ادامه مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند . به این ترتیب 6 هنرجوی برتر این هنرستان با کسب رتبه های برتر استانی به مرحله کشوری راه یافتند .

ضمن اینکه 8 هنرجوی برتر از هنرستان فاطمه الزهرا این ناحیه نیز با کسب برتری در مرحله ی استانی راهی مرحله ی کشوری این رقابت ها شدند.در این مسابقات و در رشته نقشه کشی عمومی، بهاره ناصری رتبه چهارم و فاطمه اسکندری رتبه ششم استان را به خود اختصاص دادند و به مرحله کشوری راه یافتند.

در رشته گرافیک این مسابقات، کیمیا بابایی نژاد و پریسا دارایی به ترتیب رتبه اول و دوم استان را از آن خود کردند و به مرحله کشوری راه یافتند .

در رشته کودکیاری، معصومه فتحی اول شد و زهرا محمدی مقام دوم استان را از آن خود کرد.

در رشته طراحی و دوخت نیز مینا عمویی و رقیه شادمان به ترتیب در جایگاه اول و دوم استان قرار گرفتند و برای ادامه مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند.

/عباسی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار