کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی فروشنده سکه طلا

خبرگزاری پانا: فرمانده انتظامی شهرستان آمل مازندران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای که به بهانه فروش سکه های طلا از شهروندان 20 میلیارد کلاهبرداری کرده، خبر داد.

کد مطلب: ۳۳۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی آمل گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی با تطمیع اشخاص متمول به خرید زیر قیمت سکه های قدیمی طلا ، کلاهبرداری می کند، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

« سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم » افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند ، فردی با نام " رحمت - گ " در پوشش فروشنده سکه و طلاجات قدیمی پس از شناسایی خریداران و جلب اعتماد آنان که اغلب از افراد متمول شهر می باشند، با اغفال آنان در معاملات چند صد میلیونی، ضمن کلاهبرداری پول ها و سکه ها را به جیب زده و متواری می شوند.

سرهنگ گنجیان، گفت : ماموران با دریافت این اطلاعات و مشخصات فرد مورد نظر محل اختفاء وی را پس از چند روز کار اطلاعاتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت : متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی اعتراف کرد.

این فرد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار