حضور رامین ناصر نصیر در نمایشگاه کتاب با ضرب المثل های کوبایی

خبرگزاری پانا:رامین ناصرنصیر از آماده‌سازی ترجمه کتاب مجموعه ضرب المثل‌های کوبایی برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران وخبر داد.

کد مطلب: ۳۳۴۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رامین ناصرنصیر بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پانا، درباره ترجمه‌های جدید خود گفت: کتاب جدیدی که ترجمه کرده‌ام و قرار است برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران منتشر شود، مجموعه‌ای از ضرب المثل های کوبایی است که پیش از این کتاب مشابه آن را در مورد ضرب المثل های مکزیکی کار کرده بودم.
وی در مورد این مجموعه کوبایی گفت: ضرب المثل‌های کوبایی با عنوان «این تخم مرغ نمک می‌خواهد» چاپ خواهد شد. کتاب هم به صورت دوزبانه فارسی و اسپانیایی به چاپ خواهد رسید. این کتاب با قطع جیبی، بیش از ۷۰ صفحه خواهد داشت و ناشر آن، مانند کتاب ضرب المثل های مکزیکی، انتشارات حوض نقره است.
ناصر نصیر در ادامه توضیح داد: از دیگر کارهایم در زمینه ترجمه می توان به مجموعه ضرب المثل مکزیکی با عنوان"با تو نان و پیاز"و یک مجموعه شعری مکزیکی"پرنده ای نیز درخت می خواند"ودر زمینه ترجمه نمایش نامه می توان به "سمفونی درون بطری"،"پا برهنه در پارک" و ترجمه نمایش نامه "آه پدر،پدر بیچاره" است که تا کنون چاپ شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار