رامین ناصرنصیر: برگزاری جشنواره فجر مرهم کوچکی برای سینماست

تهران (پانا)- رامین ناصرنصیر معتقد است برگزاری فیزیکی جشنواره فجر می‌تواند مرهم کوچکی برای سینما و اهالی آن باشد، او می‌گوید جشنواره فجر حداقل برای اصحاب رسانه باید برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رامین ناصرنصیر: برگزاری جشنواره فجر مرهم کوچکی برای سینماست

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با پانا درباره لزوم برگزاری فیزیکی جشنواره فجر گفت: «سال 99 سال سختی بود، هنرمندان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردند. برگزاری جشنواره فجر و اکران فیلم‌های سینمایی می‌توانست تسکینی بر مشکلات آنها باشد.»

او ادامه داد:«به سادگی می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این جشنواره سینمایی را برگزار کرد. به نظرم جشنواره فجر حداقل برای اصجاب رسانه باید اکران فیلم داشته باشد تا نکات مثبت و منفی هر فیلمی را نقد کند و به گوش مخاطب برساند تا در سال آینده با دید باز بتوانند فیلمی که می‌خواهند ببینند را انتخاب کنند.»

این بازیگر می‌گوید بسته بودن درهای سینما برای هنرمندان سینما تلخ‌ترین اتفاق دنیاست و آرزو دارد به زودی مردم بتوانند در کنار هم به سالن‌های سینما بروند و فیلم تماشا کنند.»

ناصرنصیر با اشاره به وضع زندگی هنرمندان و نحوه گذران زندگی‌شان تصریح کرد:«با ادامه دار شدن بیماری کرونا متوجه شدیم که باید در این شرایط زندگی کنیم، ما فهمیدیم که نباید زندگی را تعطیل کرد اما باید زیستن در این شرایط را آموخت. ما باید یاد بگیریم که چگونه با رعایت حداکثری پروتکل‌ها، فعالیت‌های اجتماعی‌مان را هم ادامه دهیم زیرا نمی‌شود برای مدتی طولانی همه چیز را تعطیل کرد.»

بازیگر سریال «بچه محل» ادامه داد: «عوامل تولید آثار و بازیگران هم بعد از ادامه دار شدن کرونا به کار خودشان بازگشتند، البته را این را بگویم که نکات و پروتکلهای بهداشتی همه جا و در پشت صحنه اکثریت آثار تولیدی سینما و تلویزیون به درستی رعایت نمی‌شود، به نظر من نقطه ضعف ما همین بی مبالاتی‌های بهداشتی است که باعث از دست دادن هنرمندان عزیزمان شده است. نمی‌توان زندگی را تعطیل کرد اما می‌توان نکات بهداشتی را رعایت کرد، ما موظفیم که در محیط کار تمام نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنیم تا مبادا جان کسی به خطر بیفتد.»

این بازیگر در پایان سخنانش با اشاره به وخامت اوضاع هنرمندان تئاتر گفت:«بزرگترین ضرر در ایام کرونا به هنرمندان تئاتر رسید زیرا هیچ تئاتری از زمان شیوع ویروس کرونا روی صحنه نرفته و هنرمندان تئاتر بیکار بودند. همین گروه‌های تئاتری که پیش از شیوع کرونا اجرای آماده داشتند اگر بخواهند بار دیگر اثر را برای روی صحنه رفتن آماده کنند نیازمند تمرین هستند، این تمرین علاوه بر هزینه بیشتر، زمان بر خواهد بود و به همین سادگی نیست که اجرای تعطیل شده بتواند بعد از دو ماه سریعا روی صحنه برود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار