همایش اجتماعی کاهش آسیب موادمخدر و روانگردان‌ها درارومیه برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا:مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از برگزاری همایش نقش مشارکت‌های اجتماعی در کنترل کاهش آسیب مواد مخدر و روانگردان‌ها در ارومیه خبر داد و گفت: این همایش روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه در محل سالن وحدت مجتمع فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۳۲۱۷۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛راضیه خدادوست در نشست هماهنگی برگزاری این همایش كه با حضور معاونین و كارشناسان حوزه های تخصصی بهزیستی استان و رئیس بهزیستی ارومیه، با اشاره به اهمیت موضوع اجتماعی کردن مقوله مبارزه با موادمخدر اظهار داشت: با توجه به پیچیدگی حوزه اعتیاد و نیز تهدید این پدیده شوم در جامعه نقش مشارکت‌های اجتماعی بسیار با اهمیت جلوه می‌کند.

وی افزود: بهزیستی به عنوان دبیر کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان ضمن درک حساسیت‌های موجود در این زمینه با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این همایش را برگزار می‌کند.

خدادوست گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش، ایجاد فرصت برای بیان دیدگاه‌های مختلف در سطوح ملی و استانی و تببین نقش مردم، سازمان‌های غیردولتی و نهادهای عمومی در مبارزه همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر است.

رئیس کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با موادر مخدر استان ضمن تاکید بر اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیشگیری از اعتیاد مبتنی بر اصول علمی اظهار کرد: اعتیاد همواره به عنوان یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم اجتماعی در اکثر جوامع مطرح بوده است و که باید با انجام کارهای علمی، نسبت به کاهش و مهار آن در جامعه اقدام شود.

خدادوست تصریح کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاهی از آسیب‌های اعتیاد و نیز راهکارهای پیشگیری از آن دایر می‌شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با تقدیر از همکاری ارگان‌های مختلف با بهزیستی در برگزاری این همایش ابراز امیدواری کرد تا این همایش نتایج مثبتی را در راستای کاهش آسیب‌های حوزه اعتیاد و نیز افزایش نقش مشارکت‌های اجتماعی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار