نایب رییس شورای شهر تبریز:

واگذاری پروژه های مشارکتی درچارچوب قوانین باشد/باپرونده های هبه مخالفم

خبرگزاری پانا: نایب رییس شورای شهر تبریز گفت: پروژه های سرمایه گذاری سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهر می شود اما اگر در چارچوب قوانین نباشد و شورا نظارت نداشته باشد هیچ فایده ای برای شهر و شهروندان نخواهد داشت.

کد مطلب: ۳۱۶۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اسماعیل چمنی در جمع خبرنگاران در خصوص عملکرد شهرداری اظهار داشت:عملکرد شهرداری وابسته به عملکرد شورای شهر است وهر چه نظارت و قدرت شورا بیشتر باشد به همان میزان نیز عملکرد شهرداری افزلیش خواهد یافت.
وی با اشاره به پروژه های مشارکتی ، تصریح کرد: شهرداری به دنبال درآمد پایدار است چرا که یک روز می رسد که زمین ها و تغییر کاربری ها تمام می شود.
نایب رییس شورای شهر تبریز افزود: تنها راه ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ، توانمند کردن مردم و ایجاد اشتغال است و اشتغال نیز با انجام پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری ممکن خواهد شد.
چمنی بر واگذاری پروژه ها به سرمایه گذران در چارچوب قوانین تاکید کرد و گفت: معتقد هستم که پروژه های سرمایه گذاری سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهر می شود اما اگر در چارچوب قوانین نباشد و شورا نظارت نداشته باشد مثلا زمان تحویل پروژه مشخص نباشد هیچ فایده ای برای شهر و شهروندان نخواهد داشت.
وی با اشاره به پروژه های مهم در سال 94 ،گفت: مسیر گشایی خیابان 42 متری تا اتوبان پاسداران و خارج کردن راسته کوچه از بن بست که سال ها مطالبه مردم بوده است از اهم پروژه های سال 94 هستند که اجرایی خواهند شد.
نایب رییس شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود مدیریت واحد شهری را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت:تنها راه حل مشکلات شهر و حتی کشور داشتن مدریت واحد شهری است چرا که کشورهایی که را ترقی و توسعه را طی کرده اند در اثر داشتن مدیریت واحد شهری بوده است.
چمنی اداه داد: از نمایندگان مجلس می خواهم لایحه مدیریت واحد شهری را به جد پی گیری نمایند و با تصویب آن در مجلس در حل مشکلات شهر شورا رایاری نمایند.
وی در خصوص سرنوشت ساختمان جدید شورا گفت:به نظرم ساختمان فعلی جوابگو است و نیازی به تغییر محل ساختمان شورا نمی بینم و معتقد هستم آنچه به فرد مشروعیت می بخشد ساختمان یا میز نسیت بلکه تفکر و تعقل وی است.
نایب رییس شورای شهر تبریز تصریح کرد: با پرونده های هبه ای موافق نیستم و متاسفانه تعداد زیاد این قبیل پرونده ها در این شورا اذیت کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار