تخفیف ویژه بیمه نامه شخص ثالث و بدنه فرهنگیان

خبرگزاری پانا: شركت خدمات بیمه ای شرف اطمینان وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، بیمه نامه های خورو فرهنگیان را با شرایط صادر می کند.

کد مطلب: ۳۰۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، بیمه نامه شخص ثالث فرهنگیان در 8 قسط متوالی به شیوه كسر از حقوق بدون پیش دریافت و بدون بهره پرداخت می شود. اعمال تخفیف نقدی 15 درصدی در بیمه نامه، در صورتی است که حق بیمه نقدا پرداخت شود ( با ارائه كارت پرسنلی یا فیش حقوقی فرهنگی ).

گفتنی است بیمه نامه بدنه خودرو فرهنگیان با تخفیف 45 درصدی كه ( 35 درصد تخفیف گروهی و 10 در صد تخفیف نقدی ) و در صورت صفر بودن خودرو علاوه بر تخفیف اعلام شده 20 در صد تخفیف صفر كیلومتر است .

همچنین دریافت حق بیمه بدنه در 6 قسط متوالی بدون پیش دریافت و بدون بهره و به شیوه كسر از حقوق امكان پذیر است .

مدارك لازم جهت بیمه نامه شخص ثالث : 1. معرفی نامه تایید شده از آن اداره كل مبنی بر تعهد كسر از حقوق و یا در صورت تایید آن اداره كل آرائه آخرین فیش حقوقی 2 . اصل بیمه نامه سال قبل 3. كارت یا سند خودرو

مدارك لازم جهت بیمه بدنه : 1 . معرفی نامه تایید شده از آن اداره كل مبنی بر تعهد كسر از حقوق و یا در صورت تایید آن اداره كل آرائه آخرین فیش حقوقی 2. بیمه نامه سال قبل ( در صورت داشتن بیمه نامه ) 3. كارت یا سند خودرو 4. خودرو به منظور بازدید اولیه

شایان ذكر است همكاران می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های : 22849085 و 22854030 تماس بگیرند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار